Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/1754
Title: Оцінка знань учнів у структурі інтегративної навчальної моделі
Other Titles: Assessment of Students' Knowledge of the Structure of Integrative Educational Model
Authors: Каленик, Михайло Вікторович
Kalenyk, Mykhailo Viktorovych
Keywords: інтегративна модель
процес навчання
навчальний процес
оцінювання
навчальні досягнення
компонент
структурний елемент
компетенція
компетентність
integrative model
learning process
educational achievements
structural element
competence
learning
evaluation
component
competencies
Issue Date: 2003
Citation: Каленик, М. В. Оцінка знань учнів у структурі інтегративної навчальної моделі [Текст] / М. В. Каленик // Педагогічна Сумщина : інформаційний, науково-методичний журнал. – Суми : Нота Бене, 2003. – № 1. – С. 14–19.
Abstract: У статті розглядаються можливості застосування тематичного оцінювання навчальних досягнень учнів у навчальному процесі, що має традиційну організацію, і процесі побудованому на його інтегративній моделі.
In the article the feasibilities of a subject estimation of educational reaching of the schoolboys in educational process are esteemed, which one has traditional archi-tecture, and process constructed on its integration pattern.
URI: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/1754
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Оц_нювання навчальних досягнень учн_в.pdf167,89 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.