Оцінка знань учнів у структурі інтегративної навчальної моделі

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2003
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
У статті розглядаються можливості застосування тематичного оцінювання навчальних досягнень учнів у навчальному процесі, що має традиційну організацію, і процесі побудованому на його інтегративній моделі.
In the article the feasibilities of a subject estimation of educational reaching of the schoolboys in educational process are esteemed, which one has traditional archi-tecture, and process constructed on its integration pattern.
Опис
Ключові слова
інтегративна модель, процес навчання, навчальний процес, оцінювання, навчальні досягнення, компонент, структурний елемент, компетенція, компетентність, integrative model, learning process, educational achievements, structural element, competence, learning, evaluation, component, competencies
Бібліографічний опис
Каленик, М. В. Оцінка знань учнів у структурі інтегративної навчальної моделі [Текст] / М. В. Каленик // Педагогічна Сумщина : інформаційний, науково-методичний журнал. – Суми : Нота Бене, 2003. – № 1. – С. 14–19.
Зібрання