Лідерство і командна взаємодія як чинники ефективного управління хореографічними проєктами в освітньому просторі

Ескіз недоступний
Дата
2025
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
СумДПУ імені А. С.Макаренка
Анотація
У статті розглянуто особливості управління хореографічними проєктами в освітньому просторі з акцентом на лідерство та командну взаємодію як ключові чинники їх ефективної реалізації. Здійснено порівняльнозіставний та структурний аналіз основних етапів управлінського процесу: планування, організації, реалізації, контролю та оцінки результатів. Виокремлено специфіку хореографічного проєктування, зокрема його синтетичний характер, залежність від людського чинника, динамічність, міждисциплінарність і часову обмеженість. Обґрунтовано, що ефективне керівництво хореографічними ініціативами потребує розвинених управлінських, комунікативних і педагогічних компетентностей. Показано, що поєднання лідерства та злагодженої командної роботи створює умови для формування творчо активного освітнього середовища та розвитку професійних якостей учасників хореографічних проєктів.
The article examines the specifics of managing choreographic projects within the educational space, with a focus on leadership and team interaction as key factors in their effective implementation. A comparative and structural analysis of the main stages of the management process is conducted, including planning, organization, implementation, monitoring, and evaluation of results. The peculiarities of choreographic project development are highlighted, in particular its synthetic nature, dependence on the human factor, dynamism, interdisciplinarity, and time limitations. It is substantiated that the effective management of choreographic initiatives requires well-developed managerial, communicative, and pedagogical competencies. The study shows that the combination of leadership and coordinated teamwork creates favorable conditions for a creatively active educational environment and fosters the professional growth of participants involved in choreographic projects.
Опис
Ключові слова
управління проєктами, хореографія, лідерство, командна взаємодія, мистецька освіта, освітній простір, менеджмент у хореографії, проєктна діяльність, компетентності, творчий процес, project management, choreography, leadership, team interaction, arts education, educational space, choreography management, project activity, competencies, creative process
Бібліографічний опис
Ткаченко І. Лідерство і командна взаємодія як чинники ефективного управління хореографічними проєктами в освітньому просторі [Текст] / І. Ткаченко // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / МОН України, Сумський державний педагогічний ун-т ім. А. С. Макаренка ; [редкол.: А. А. Сбруєва, М. А. Бойченко, О. А. Біда та ін.]. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2025. – № 4 (144). – С. 220–229. – DOI: 10.24139/2312-5993/2025.04/220-229