Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/1749
Title: Перерозподіл навчального матеріалу як чинник реформування фізичної освіти школярів
Other Titles: Redistribution Educational Material as a Factor in Reforming Physical Education Students
Authors: Каленик, Михайло Вікторович
Kalenyk, Mykhailo Viktorovych
Keywords: навчальний матеріал
структурування навчального змісту
формування
пізнавальні можливості
істотні ознаки
компонент
educational material
formation
essential features
structuring educational content
educational opportunities
component
Issue Date: 2001
Citation: Каленик, М. В. Перерозподіл навчального матеріалу як чинник реформування фізичної освіти школярів [Текст] / М. В. Каленик // Наукові записки. Серія : Педагогічні науки. – Кіровоград : РВЦ КДПУ ім. В. Винниченка, 2001. – Вип. 34. – С. 46–50.
Abstract: Однією з проблем, що набувають актуальність в умовах реформування фізичної освіти в загальноосвітніх школах, стає проблема перерозподілу навчального матеріалу в шкільному курсі фізики. Вирішення цієї проблеми спрямовано на виявлення взаємозв’язків між навчальним матеріалом з фізики, що вивчається в середніх і старших класах, від чого, в певній мірі, залежить раціональне використання навчального часу і рівень знань, умінь та навичок тих, хто навчається.
One of the problems that become relevant in the reformation of physical education in schools, the problem is redistribution of educational material in school physics course. The solution aims to identify relationships between learning material in physics, studied in middle and high school, from which, to some extent, depends on efficient use of training time and the knowledge and skills of students.
URI: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/1749
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Pererozpodil_navchalnogo_materialu.pdf321,09 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.