Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/1747
Title: Управління навчальною діяльністю учнів в умовах колективного навчання фізиці
Other Titles: Management of Educational Activities of Students in Terms of Collective Learning Physics
Authors: Каленик, Віктор Іванович
Kalenyk, Viktor Ivanovych
Каленик, Михайло Вікторович
Kalenyk, Mykhailo Viktorovych
Keywords: навчальна діяльність
процес навчання
інформаційні технології
внутрішні зворотні зв'язки
зовнішні зворотні зв'язки
управління навчальною діяльністю
інформація
компонент
структурний елемент
програмоване навчання
learning activities
information technology
external feedback
information
structural element
learning
internal feedbacks
management training activities
component
programmed learning
Issue Date: 2000
Citation: Каленик, В. І. Управління навчальною діяльністю учнів в умовах колективного навчання фізиці [Текст] / В. І. Каленик, М. В. Каленик // Проблеми методики викладання фізики на сучасному етапі : збірник статей. – Кіровоград : РВЦ КДПУ ім. В. Винниченка, 2000. – С. 38–41.
Abstract: Оптимізація управління учбовою діяльністю учнів передбачає створення таких умов, які забезпечать виявлення і своєчасне подолання труднощів, що виникають у кожного зі школярів під час вивчення програмного матеріалу. Для вирішення цієї проблеми принципове значення має домовленість про вибір одиниці навчального матеріалу та одиниці навчального процесу, класифікацію зворотних зв’язків.
Optimization of management learning activity involves students creating conditions that will ensure timely detection and overcoming the difficulties encountered in each of the students in the study program material. To solve this problem of fundamental importance to the agreement on the choice unit teaching material and units of the learning process, classification of feedback.
URI: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/1747
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Zvirotni_zvjazki.pdf207,98 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.