Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/1741
Title: Узагальнений план діяльності з вивчення фізичних величин у 7 - 8 класах
Other Titles: Consolidated Business Plan on Studying Physical Quantities in 7 - 8 Classes
Authors: Каленик, Михайло Вікторович
Kalenyk, Mykhailo Viktorovych
Keywords: фізична величина
узагальнений план діяльності
формування
компонент
навчальна проблема
цикл навчального процесу
структурний елемент
physical quantity
formation
educational problem
structural element
general activity plan
component
loop learning process
Issue Date: 1999
Citation: Каленик, М. В. Узагальнений план діяльності з вивчення фізичних величин у 7 - 8 класах [Текст] / М. В. Каленик // Сучасні технології навчання в системі освіти України : науково-методичний збірник. – Кам’янець-Подільський, 1999. – С. 37–39.
Abstract: До одного з важливих компонентів змісту шкільного курсу фізики відносяться фізичні величини, формування понять багатьох з них відбувається на першому ступені навчання, тобто у 7-8 класах. Планування систем уроків, під час яких вивчається конкретна фізична величина, доцільно здійснювати за узагальненим планом діяльності, що пропонується.
To one of the important components of the content of school physics course include physical size, formation of concepts of many of them is the first stage of training, ie classes 7-8. Planning of lessons, during which studied specific physical quantity, it is advisable to plan for generic activities offered.
URI: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/1741
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
UPD_vivchennja_fiz_velichin.pdf279,76 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.