Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/1739
Title: Логіка вивчення "питомих" фізичних величин в 7 - 8 класах
Other Titles: Logic Study "Specific" Physical Quantities 7 - 8 Classes
Authors: Каленик, Михайло Вікторович
Kalenyk, Mykhailo Viktorovych
Keywords: узагальнений план діяльності
діяльність
істотна ознака
компонент
фізична величина
питомі величини
general activity plan
essential feature
physical quantity
activity
component
specific values
Issue Date: 1998
Citation: Каленик, М. В. Логіка вивчення "питомих" фізичних величин в 7 - 8 класах [Текст] / М. В. Каленик // Методичні особливості викладання фізики на сучасному етапі : науково-методичний збірник. – Кіровоград : КДПУ, 1998. – Ч. 1. – С. 97–99.
Abstract: Розвиток пізнавальних можливостей учнів, зміст і характер дій навчального процесу залежить від тих конкретних ситуацій, які виникають на уроках. Тому, мова йде про плани спільної діяльності учителя й учнів, які визначають загальну стратегію вивчення даної групи понять, що є основою різноманітних дій учасників навчального процесу.
The development of cognitive abilities of students, content and nature of the learning process depends on the specific situations that arise in the classroom. Therefore, it is planning joint activity of teacher and students that determine the overall strategy of the group studying concepts that are the basis of various actions of the participants of the educational process.
URI: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/1739
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
питомі величини.pdf1,21 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.