Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/1728
Title: Ознаки діяльнісного підходу до організації навчальних занять з фізики
Other Titles: Signs Active Approach to the Organization of Training Sessions in Physics
Authors: Каленик, Михайло Вікторович
Kalenyk, Mykhailo Viktorovych
Каленик, Віктор Іванович
Kalenyk, Viktor Ivanovych
Keywords: діяльнісний підхід
пізнання
процес навчання
діяльність
компонент
істотні ознаки
active approach
knowledge
learning
activity
component
essential features
Issue Date: 1996
Citation: Каленик, В. І. Ознаки діяльнісного підходу до організації навчальних занять з фізики [Текст] / В. І. Каленик, М. В. Каленик // Діяльнісний підхід у навчально-пошуковому процесі з фізики і математики : матеріали всеукраїнської науково-практичної конференції. – Рівне, 1996. – С. 20–21.
Abstract: Під час організації навчальних занять потрібно враховувати закономірності людської діяльності (організація навчального процесу як розв'язування різних задач), процесу пізнання (його трифазовий характер). При цьому вчителя потрібно вважати як суб'єктом навчального процесу так і джерелом навчальної інформації.
When organizing training sessions should take into account patterns of human activity (organization of educational process as solving various problems), the process of learning (the three-phase character). This teacher should be considered as subject of the educational process and educational source of information.
URI: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/1728
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
diyalnist_1996.pdf1,06 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.