Маркетингові стратегії для залучення нових туристичних ринків
Вантажиться...
Дата
2024
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
ФОП Цьома
Анотація
Обґрунтовано важливість розвитку маркетингових стратегій для привертання туристів з нових ринків, враховуючи зміни в уподобаннях та потребах туристів, розширення географії туризму, конкурентну боротьбу та вплив технологічних інновацій. Визначено, які нові ринки мають потенціал для зростання туристичного бізнесу та які групи туристів є найбільш важливими для розвитку на нових ринках. Також досліджено ефективність різних інструментів маркетингу для привертання туристів з нових ринків, необхідні зміни в продуктах та послугах для задоволення потреб нових аудиторій, а також методи дослідження ринку та уроки від успішних компаній.
The importance of developing marketing strategies to attract tourists from new markets is substantiated, taking into account changes in the preferences and needs of tourists, the expansion of tourism geography, competition and the impact of technological innovations. The article identifies which new markets have the potential for tourism business growth and which groups of tourists are most important for development in new markets. The effectiveness of various marketing tools for attracting tourists from new markets, the necessary changes in products and services to meet the needs of new audiences, as well as market research methods and lessons from successful companies are also investigated.
The importance of developing marketing strategies to attract tourists from new markets is substantiated, taking into account changes in the preferences and needs of tourists, the expansion of tourism geography, competition and the impact of technological innovations. The article identifies which new markets have the potential for tourism business growth and which groups of tourists are most important for development in new markets. The effectiveness of various marketing tools for attracting tourists from new markets, the necessary changes in products and services to meet the needs of new audiences, as well as market research methods and lessons from successful companies are also investigated.
Опис
Ключові слова
маркетингові стратегії, залучення, нові туристичні ринки, розвиток, конкурентоспроможність, marketing strategies, attraction, new tourist markets, development, competitiveness
Бібліографічний опис
Романюк І. Маркетингові стратегії для залучення нових туристичних ринків [Текст] / І. Романюк // Індустрія туризму та гостинності: досвід, проблеми, перспективи : матеріали VІ Міжнародної науково-практичної конференції, (17–18 квітня 2024 року, м. Суми) : [присвячено 100-річчю Сумського державного педагогічного університету імені А. С. Макаренка] / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; [редкол.: Ю. О. Лянной, О. Ю. Кудріна, М. О. Лянной та ін.]. – Суми : ФОП Цьома С. П., 2024. – С. 128–130.