Особливості цифрового маркетингу в контексті розвитку туризму в Україні
Вантажиться...
Дата
2024
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
ФОП Цьома
Анотація
Стаття присвячена дослідженню маркетингу у сфері туризму. Охарактеризовано специфічні особливості туристичного маркетингу та елементи його впливу на розвиток туризму. Акцентовано увагу на особливостях цифрового маркетингу, який на сьогодні є інноваційним та дієвим інструментом у функціонуванні туристичних підприємств і національної туристичної галузі.
The article is devoted to the research of marketing in the field of tourism. The specific features of tourism marketing and elements of its impact on the development of tourism are characterized. Attention is focused on the features of digital marketing, which today is an innovative and effective tool in the functioning of tourist enterprises and the national tourism industry.
The article is devoted to the research of marketing in the field of tourism. The specific features of tourism marketing and elements of its impact on the development of tourism are characterized. Attention is focused on the features of digital marketing, which today is an innovative and effective tool in the functioning of tourist enterprises and the national tourism industry.
Опис
Ключові слова
туризм, цифровий маркетинг, туристичне підприємство, інновація, tourism, digital marketing, tourist enterprise, innovation
Бібліографічний опис
Тимофєєва Т. Особливості цифрового маркетингу в контексті розвитку туризму в Україні [Текст] / Т. Тимофєєва, М. Дорофєєв, І. Зігунова // Індустрія туризму та гостинності: досвід, проблеми, перспективи : матеріали VІ Міжнародної науково-практичної конференції, (17–18 квітня 2024 року, м. Суми) : [присвячено 100-річчю Сумського державного педагогічного університету імені А. С. Макаренка] / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; [редкол.: Ю. О. Лянной, О. Ю. Кудріна, М. О. Лянной та ін.]. – Суми : ФОП Цьома С. П., 2024. – С. 131–134.