Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/1711
Title: Елементи дистанційної освіти при вивченні фізики в школі
Other Titles: Elements of Distance Education in the Study of Physics at School
Authors: Каленик, Михайло Вікторович
Kalenyk, Mykhailo Viktorovych
Keywords: дистанційне навчання
самостійна робота
різнорівневі завдання
довгострокові завдання
робочий конспект
компонент
інтегративна модель
структурний елемент
istance learning
independent activity
long-term tasks
working abstract
component
tructural element
integrative model of process of training
Issue Date: 2013
Citation: Каленик, М. В. Елементи дистанційної освіти при вивченні фізики в школі [Текст] / М. В. Каленик // Наукові записки. Серія : Педагогічні науки. – Кіровоград : РВВ КДПУ ім. В. Винниченка. – 2013. – Вип. 121, Ч. І. – С. 194–197.
Abstract: Як показує практика, у переважній більшості випадків викладачі у процесі дистанційного навчання обмежуються розміщенням лекційного курсу в електронному вигляді і введенням автоматизованої системи тестування на етапі контролю. У статті розглядаються питання методики організації самостійної роботи в умовах дистанційного навчання фізики.
As practice shows, in most cases teachers in the course of distance learning are limited to placement of a lecture course in electronic form and introduction of the automated system of testing at a control stage. In the article questions of a technique of the organization independent activity in the conditions of distance learning of physics are considered.
URI: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/1711
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
article_kalenik.pdf359,25 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.