Теоретичні основи каналів комунікації туристичного підприємства

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2024
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
ФОП Цьома
Анотація
Вивчення ефективності та викликів, що виникають у використанні різних каналів комунікації для просування туристичних послуг. Дослідження виявляє ключові аспекти, такі як вплив соціальних медіа, традиційних маркетингових каналів та прямої взаємодії з клієнтами на успішність та конкурентоспроможність турпідприємств. Аналізуються стратегії покращення комунікаційних процесів та вирішення існуючих проблем з метою оптимізації маркетингових зусиль та забезпечення успішного позиціонування турпродукту на ринку.
Study of the effectiveness and challenges arising in the use of different communication channels for the promotion of tourist services. The study reveals key aspects such as the impact of social media, traditional marketing channels and direct interaction with customers on the success and competitiveness of tour companies. Strategies for improving communication processes and solving existing problems are analyzed in order to optimize marketing efforts and ensure successful positioning of the tour product on the market.
Опис
Ключові слова
соціальні мережі, ринок, конкурентоспроможність, турпродукт, підприємство, канали комунікації, tourist product, enterprise, communication channels, social networks, market, competitiveness
Бібліографічний опис
Мяус А. Теоретичні основи каналів комунікації туристичного підприємства [Текст] / А. Мяус, М. Троян // Індустрія туризму та гостинності: досвід, проблеми, перспективи : матеріали VІ Міжнародної науково-практичної конференції, (17–18 квітня 2024 року, м. Суми) : [присвячено 100-річчю Сумського державного педагогічного університету імені А. С. Макаренка] / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; [редкол.: Ю. О. Лянной, О. Ю. Кудріна, М. О. Лянной та ін.]. – Суми : ФОП Цьома С. П., 2024. – С. 118–121.