Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/1709
Title: Реалізація діяльнісного підходу при навчанні фізики
Other Titles: Implementing Active Approach in Teaching Physics
Authors: Каленик, Михайло Вікторович
Kalenyk, Mykhailo Viktorovych
Keywords: знання
перетворення
діяльність викладання
діяльність учіння
діяльність навчання
процес навчання
процес пізнання
структура циклу
knowledge
transformation
teaching activity
doctrine activity
training activity
raining process
knowledge process
cycle structure
Issue Date: 2012
Citation: Каленик, М. В. Реалізація діяльнісного підходу при навчанні фізики [Текст] / М. В. Каленик // Розвиток інтелектуальних умінь і творчих здібностей учнів та студентів у процесі навчання дисциплін природничо-математичного циклу "ІТМ*плюс-2012" : матеріали міжнародної науково-методичної конференції : у 3-х частинах. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2012. – Ч. 2. – С. 55–57.
Abstract: Розглядаючи ключові поняття теорії діяльнісного підходу в поцесі навчання пропонується структура циклу вивчення компонентів змісту шкільного курсу фізики.
Considering key concepts of the theory of activity approach in process of training the structure of a cycle of studying of components of the maintenance of a school course of physics is offered.
URI: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/1709
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kalenik_Stattya ITM_plus.pdf419,61 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.