Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/1691
Title: Вивчення основ нанотехнологій у загальноосвітніх навчальних закладах
Other Titles: Study the Basis of Nanotechnology in Secondary School
Authors: Пасько, Ольга Олександрівна
Pasko, Olha Oleksandrivna
Keywords: методика навчання фізики
нанотехнології
methods of teaching physics
nanotechnology
Issue Date: 2016
Publisher: СумДПУ ім. А. С. Макаренка
Citation: Пасько, О. О. Вивчення основ нанотехнологій у загальноосвітніх навчальних закладах [Текст] / О. О. Пасько // Сучасні проблеми експериментальної, теоретичної фізики та методики навчання фізики : матеріали ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих учених, м. Суми, 13-14 квітня 2016 р. / за ред. О. М. Завражної. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2016. – C. 98–100.
Abstract: Автором охарактеризовано стан викладання в загальноосвітніх навчальних закладах питань, пов'язаних з розвитком нанотехнологій. Обґрунтовано доцільність розробки і впровадження в навчальний процес основ нанотехнологій у формі елективних курсів. Розглянута проблема ефективного вивчення нанотехнологій у загальноосвітніх навчальних закладах, безпосередньо пов'язаного з досягнутим рівнем інформатизації та комп'ютеризації освіти.
The fundamental aspect of research problem is teaching reorientation to the needs of society in nanotechnology. The author substantiated expediency of development of elective courses in nanotechnology and their implementation in the educational process of secondary school. It is directly related to the achieved level of informatization and computerization of education. Author propose to use of certain computer software for modeling and visualization of nano-objects.
URI: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/1691
Appears in Collections:Тези доповідей

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
тези_СПЕТФ.pdf292,4 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.