Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/1690
Title: Віртуальна реальність як складова освітнього середовища по формуванню особостості студента
Other Titles: Virtual Reality of the Warehouse of the Established Medical Center According to the Form of Special Student
Authors: Мороз, Іван Олексійович
Moroz, Ivan Oleksiiovych
Величко, Степан Петрович
Velychko, Stepan Petrovych
Keywords: віртуальна реальність
комп'ютерне імітаційне моделювання
virtual reality
Issue Date: 2014
Publisher: РВВ КДПУ ім. В. Винниченка
Citation: Величко, С. П. Віртуальна реальність як складова освітнього середовища по формуванню особостості студента [Текст] / С. П. Величко, І. О. Мороз // Наукові записки. Серія : Педагогічні науки. – Кіровоград : РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2014. – Вип. 125. – С. 3–6.
Abstract: В умовах широкого запровадження ІКТ в усі сфери діяльності людини, включаючи і освіту, та стрімкого зростання значущості комп'ютерних технологій для вирішення навчально-виховних завдань, пов'язаних із розвитком вищої освіти та підготовкою високопрофесійних фахівців у вищих навчальних закладах (ВНЗ), достатньо важливою залишається проблема усвідомлення того рівня, якому має відповідати матеріально-технічне та методичне забезпечення процесу підготовки, формування, розвитку і виховання особистості майбутнього фахівця.
In the minds of a wide range of requests, ICTs in the world of people's dignity, including education, education, computer science, and technology for the visually impaired vichavnyh zavdan, povyazannyh іz rozvitkom vishcheoї osviti ta pidgotovkuyu vysokoprofesinyh fahivtsіv vhashchikh navchalnikh podkladah (VNZ), dostatno The important problem is to solve the problem of assimilating that river, to which the mother-in-the-material is technically-technical, that is, the method of preparing, preparing, drafting, and vichovannya of the individuality of the Maybutny faculty.
URI: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/1690
Appears in Collections:Статті



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.