Використання творчих завдань в навчанні комп'ютерної графіки учнів 10-11 класів

Анотація
Кваліфікаційна робота присвячена використанню творчих завдань в навчанні комп'ютерної графіки учнів 10-11 класів. У першому розділі «Опанування комп’ютерної графіки в умовах сучасної освіти» розглянуто поняття і види комп’ютерної графіки, узагальнено особливості її навчання в умовах неформальної та формальної освіти. У другому розділі «Використання творчих завдань на уроках інформатики як підхід до вивчення комп’ютерної графіки учнів у 10-11 класах» уточнено поняття «творче завдання», наведено вимоги до творчих завдань та наведено приклади творчих завдань для вивчення комп’ютерної графіки. Теоретична значущість. Дослідження полягає в обґрунтуванні можливості використання творчих завдань в навчанні комп’ютерної графіки на уроках інформатики та розробленні банку відповідних творчих завдань. Практичне значення одержаних результатів. Використання творчих завдань з комп’ютерної графіки на уроках інформатики у старших класах є ефективним методом підвищення мотивації учнів, розвитку їхніх творчих здібностей.
The qualification work is devoted to the use of creative tasks in teaching computer graphics to students in grades 10-11. The first section "Mastering computer graphics in the conditions of modern education" considers the concept and types of computer graphics, summarizes the features of its teaching in the conditions of informal and formal education. The second section "The use of creative tasks in computer science lessons as an approach to studying computer graphics by students in grades 10-11" clarifies the concept of "creative task", provides requirements for creative tasks and provides examples of creative tasks for studying computer graphics. Theoretical significance. The study is to substantiate the possibility of using creative tasks in teaching computer graphics in computer science lessons and develop a bank of relevant creative tasks. The practical significance of the results obtained. The use of creative tasks in computer graphics in computer science lessons in high school is an effective method of increasing student motivation and developing their creative abilities.
Опис
Ключові слова
комп’ютерна графіка, растрова графіка, векторна графіка, тривимірна графіка, фрактальна графіка, Coursera, формальна освіта, творчі завдання, computer graphics, raster graphics, vector graphics, three-dimensional graphics, fractal graphics, formal education, creative tasks
Бібліографічний опис
Дунін В. Розвиток логічного мислення учнів старших класів при навчанні програмуванню [Текст] : магістер. робота / В. Дунін ; науковий керівник М. Острога. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2024. – 56 с.