Peculiarities of the Consolidation Approach Implementation in the Choreographers’ Training
Вантажиться...
Дата
2024
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
СумДПУ імені А. С.Макаренка
Анотація
The article highlights the peculiarities of the consolidation approach implementation in the training of master’s degree students‐choreographers. To achieve the goal, a set of research methods was used: analysis, synthesis, abstraction and generalization, which helped to highlight the peculiarities of the consolidation approach implementation in choreographic training. It has been proved that implementation of the consolidation approach is the theoretical basis for ensuring the effectiveness of training of master’s level specialists in the field of choreographic pedagogy in the interaction of performance‐professional, pedagogical‐practical, scientific‐research directions, provided that the content of each of them is preserved.
У статті висвітлено особливості реалізації консолідаційного підходу в підготовці магістрів‐хореографів. Для досягнення поставленої мети було використано комплекс методів дослідження: аналіз, синтез, абстрагування й узагальнення, що забезпечили визначення та висвітлення особливостей реалізації консолідаційного підходу в хореографічній підготовці. Доведено, що впровадження консолідаційного підходу є теоретичним підґрунтям забезпечення ефективності підготовки фахівців магістерського рівня в галузі хореографічної педагогіки у взаємодії виконавсько‐фахового, педагогічно‐практичного, науково‐дослідницького напрямів за умови збереження змісту кожного з них.
У статті висвітлено особливості реалізації консолідаційного підходу в підготовці магістрів‐хореографів. Для досягнення поставленої мети було використано комплекс методів дослідження: аналіз, синтез, абстрагування й узагальнення, що забезпечили визначення та висвітлення особливостей реалізації консолідаційного підходу в хореографічній підготовці. Доведено, що впровадження консолідаційного підходу є теоретичним підґрунтям забезпечення ефективності підготовки фахівців магістерського рівня в галузі хореографічної педагогіки у взаємодії виконавсько‐фахового, педагогічно‐практичного, науково‐дослідницького напрямів за умови збереження змісту кожного з них.
Опис
Ключові слова
consolidation approach, choreographers, choreographic training, performance‐professional direction, pedagogical‐practical direction, scientific‐research direction, education seekers, methodological basis, консолідаційний підхід, хореографи, хореографічна підготовка, виконавсько‐фаховий напрям, педагогічно‐практичний напрям, науково‐дослідницький напрям, здобувачі освіти, методологічна основа
Бібліографічний опис
Yeremenko О. Peculiarities of the Consolidation Approach Implementation in the Choreographers’ Training [Техt] / О. Yeremenko // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / МОН України, Сумський державний педагогічний ун-т ім. А. С. Макаренка ; [редкол.: А. А. Сбруєва, М. А. Бойченко, О. А. Біда та ін.]. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2024. – № 5 (139). – С. 43–52. – DOI: 10.24139/2312‐5993/2024.05/043‐052