Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/1565
Title: | Система формування професійної компетентності майбутнього вчителя фізики у галузі навчання нанотехнологіям |
Other Titles: | System of Formation of Professional Competence of Future Teachers of Physics of Training in the Field of Nanotechnology |
Authors: | Мороз, Іван Олексійович Moroz, Ivan Oleksiiovych Іваній, Володимир Степанович Ivanii, Volodymyr Stepanovych Ткаченко, Юлія Анатоліївна Tkachenko, Yuliia Anatoliivna |
Keywords: | система формування професійної компетентності майбутній учитель фізики особиста готовність студента нанофізикотехнологічні знання system of formation of professional competence future teacher of physics student`s personal readiness nanophysicstechnological knowledge |
Issue Date: | 2016 |
Publisher: | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
Citation: | Іваній, В. С. Система формування професійної компетентності майбутнього вчителя фізики у галузі навчання нанотехнологіям [Текст] / В. С. Іваній, І. О. Мороз, Ю. А. Ткаченко // Збірник наукових праць Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Серія педагогічна : Дидактичні механізми дієвого формування компетентнісних якостей майбутніх фахівців фізико-технологічних спеціальностей / МОН України, Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка. – Кам'янець-Подільський, 2016. – Вип. 22. – С. 80–83. |
Abstract: | У статті обґрунтовано систему формування професійної компетентності майбутнього вчителя фізики у галузі навчання нанотехнологіям. Виділено методи, форми і зміст системи формування професійної компетентності майбутніх вчителів фізики як результат їх професійної готовності до освітньої діяльності в області нанотехнологій згідно з зазначеними методологічними підходами (синергетичний, компетентністний, особистісно-орієнтований) і фундаментальними ідеями (гуманізації, фундаменталізації, інтегративності, безперервності, соціального співробітництва). Розглянуто теоретико-методологічні основи запропонованої системи, розкрито педагогічні умови і принципи її побудови і реалізації. Основні складові формування професійної компетентності майбутнього вчителя фізики представлено через розвиток його особистісної готовності до навчальної діяльності у сфері нанофізикотехнологічних знань. In the article theoretically grounded technology of forming professional competence of future teachers of physics in higher educational establishment in the field of nanotechnology. Chosen methods, forms and content of system of formation of professional competence of future teachers of physics as the result of his personal readiness for educational activities in the field of nanotechnology according to the underlying methodological approaches (synergetic, competency, personality-oriented) and fundamental ideas (humanism, fundamentalization, integrativity, continuity, social partnership). Basic pedagogical conditions and auxiliary groups of conditions as a complex of methodological measures that connect professional competence and student`s personal readiness for educational activities in the field of nanotechnology are highlighted. |
URI: | http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/1565 |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
СИСТЕМА ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ.pdf | 581,06 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.