Використання технологій digital-маркетингу для просування туристичної дестинації

Анотація
У статті розглядаються основні чинники використання digital-маркетингу у туристичній діяльності. Автором було досліджено основні фактори впливу digital-маркетингу на конкурентні позиції туристичних підприємств на туристичному ринку. Використання новітніх цифрових технологій є рушійною силою в програмі просування туристичних продуктів. В роботі проаналізовано теоретичний зміст цифрового маркетингу в туризмі та подана характеристика основних інструментів цифрового маркетингу, які використовуються на туристичному ринку.
The article examines the main factors of using digital marketing in tourism activities. The author has studied the main factors of influence of digital marketing on the competitive position of tourism enterprises in the tourism market. The use of the latest digital technologies is a driving force in the program of tourism product promotion. The paper analyzes the theoretical content of digital marketing in tourism and describes the main digital marketing tools used in the tourism market.
Опис
Ключові слова
цифровий маркетинг, новітні технології, туризм, туристична діяльність, digital marketing, latest technologies, tourism, tourism activities
Бібліографічний опис
Калашніков, Д. С. Використання технологій digital-маркетингу для просування туристичної дестинації [Текст] / Д. С. Калашніков, Д. Р. Мозгова // Індустрія туризму та гостинності: досвід, проблеми, перспективи : матеріали V Міжнародної науково-практичної конференції, (м. Суми, 18–19 травня 2023) / редкол.: Ю. О. Лянной, О. Ю. Кудріна, В. В. Божкова та ін. ; МОН України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка. – Суми : ФОП Цьома С. П., 2023. – С. 117–121.