Виховні ситуації та їх роль у розвитку комунікативних навичок дітей з особливими освітніми потребами
Вантажиться...
Дата
2024
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Стаття окреслює окремі аспекти застосування виховних ситуацій у процесі розвитку комунікативних навичок дітей з особливими освітніми потребами. Зазначено, що мовленнєве функціонування дітей з ООП значною мірою залежить від створюваних соціальних ситуацій. Надано визначення поняття «виховна ситуація» та підкреслено особливості їх використання для дітей з ООП. Виокремлено види виховних ситуацій.
The article outlines certain aspects of the application of educational situations in the process of developing communication skills of children with special educational needs. It is noted that the speech functioning of children with SEN largely depends on the created social situations. The concept of "educational situation" is defined and the peculiarities of their use for children with SEN are emphasized. Types of educational situations are distinguished.
The article outlines certain aspects of the application of educational situations in the process of developing communication skills of children with special educational needs. It is noted that the speech functioning of children with SEN largely depends on the created social situations. The concept of "educational situation" is defined and the peculiarities of their use for children with SEN are emphasized. Types of educational situations are distinguished.
Опис
Ключові слова
виховні ситуації, комунікативні навички, спеціальна освіта, діти з особливими освітніми потребами, створення виховних ситуацій, educational situations, communication skills, special education, children with special educational needs, creation of educational situations
Бібліографічний опис
Качур Т. Виховні ситуації та їх роль у розвитку комунікативних навичок дітей з особливими освітніми потребами [Текст] / Т. Качур // Корекційна та інклюзивна освіта очима молодих науковців: збірник наукових праць / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; [редкол.: С. М. Кондратюк, Ю. А. Бондаренко, Т. М. Дегтяренко та ін.] . – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2024. – Вип. 12. – С. 199–203.