Освіта в Україні: євроінтеграційний вектор

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2024
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
СумДПУ імені А. С. Макаренка
Анотація
У монографії представлено теоретичні та практичні результати наукових досліджень молодих науковців: аспірантів, магістрантів, бакалаврів щодо реалізації навчання, виховання та розвитку дітей із особливими освітніми потребами (за нозологіями) та взаємодії з їх батьками, наведено моделі сучасної системи допомоги цим дітям. Монографія адресована широкому колу фахівців, спеціалістам у галузі спеціальної та інклюзивної освіти, аспірантам, здобувачам та батькам, які мають дітей з особливими освітніми потребами.
The monograph presents the theoretical and practical results of scientific research of young scientists: postgraduates, masters, bachelors regarding the implementation of education, upbringing and development of children with special educational needs (according to nosologies) and interaction with their parents, models of the modern system of assistance to these children are presented. The monograph is addressed to a wide range of specialists, specialists in the field of special and inclusive education, graduate students, applicants and parents who have children with special educational needs.
Опис
Ключові слова
інклюзія, діти з особливими освітніми потребами, розлади аутистичного спектру, соціально-психологічна адаптація, інтелектуальні порушення, розвиток особистості, затримка психічного розвитку, арт-терапія, фахівці-дефектологи, inclusion, children with special educational needs, autism spectrum disorders, social and psychological adaptation, intellectual disabilities, personality development, mental retardation, art therapy, special education specialists
Бібліографічний опис
Освіта в Україні: євроінтеграційний вектор [Електронне видання] : колективна монографія / за заг. ред. Оксани Боряк ; МОН України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2024. – 198 с.