Організаційно-педагогічні засади корекції процесів читання у молодших школярів із легким ступенем інтелектуальних порушень

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2023
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
СумДПУ імені А. С. Макаренка
Анотація
Стаття присвячена вивченню та корекції процесів читання у молодших школярів з інтелектуальними порушеннями легкого ступеня. Визначено ефективні методи та принципи корекції процесів читання, їх особливості та специфіку. Обґрунтовано доцільність індивідуалізації навчання та застосування диференційованого підходу до цієї категорії дітей.
The article is devoted to the study and correction of reading processes in younger schoolchildren with mild intellectual disabilities. Effective methods and principles of correction of reading processes, their features and specificity have been determined. The expediency of individualizing education and applying a differentiated approach to this category of children is substantiated.
Опис
Ключові слова
корекція, інтелектуальні порушення, процеси читання, організаційно-педагогічні засади, диференційований підхід, correction, intellectual disabilities, reading processes, organizational and pedagogical principles, differentiated approach
Бібліографічний опис
Антоненко В. Організаційно-педагогічні засади корекції процесів читання у молодших школярів із легким ступенем інтелектуальних порушень [Текст] / В. Антоненко ; науковий керівник О. Боряк // Корекційна та інклюзивна освіта очима молодих науковців: збірник наукових праць / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; [редкол.: С. М. Кондратюк, Ю. А. Бондаренко, Т. М. Дегтяренко та ін.] . – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2023. – Вип. 11, т. 1. – С. 99–103.