Формування художнього образу засобами графічного дизайну

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2021
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
СумДПУ імені А. С. Макаренка
Анотація
Актуальність теми. Сучасне суспільство переповнене величезною кількістю інформації, в якій все важче орієнтуватися, оскільки одна частина є інформаційним шумом, інша є недостовірною, третя здається просто нецікавою. Тому важливо, щоб ця інформація була візуально організована таким чином, щоб за цей час головні її частини були засвоєні. Особливого значення набуває здатність дизайнера за допомогою засобів графічного дизайну досконало й ефективно синтезувати інформаційні потоки, доносити їх до свідомості та підсвідомості споживача застосовуючи правильні об’єкти візуальної комунікації. Отже, актуальність теми магістерської роботи зумовлена: 1) недостатнім вивченням питання художнього образу в графічному дизайні в Українському мистецтвознавстві; 2) в необхідності досконалого й ефективного синтезування інформаційних потоків, коректному донесенню їх до споживача застосовуючи правильні об’єкти візуальної комунікації за допомогою засобів графічного дизайну; 3) затребуваністю графічного дизайну в сучасному суспільстві. Мета і задачі дослідження - встановити особливості формування художнього образу за допомогою засобів графічного дизайну. Завдання дослідження: 1) розглянути поняття «художній образ» та його естетичну складову; 2) розкрити особливості створення художньго образу в різних видах мистецтв; 3) проаналізувати спеціфіку формування художнього образу в графічному дизайні, зокрема, в системі візуальних комунікацій; 4) висвітлити форми та засоби передачі художнього образу в графічному дизайні. Об’єкт дослідження – художній образ та засоби його формування в різних видах мистецтв. Предмет дослідження – особливості формування художнього образу засобами графічного дизайну. Структура і обсяг роботи. Магістерська робота складається зі вступу, двох розділів, висновків до кожного розділу, загальних висновків, списку використаних джерел та додатків. Загальний обсяг роботи – 82 сторінок. Кількість використаних джерел – 82.
Actuality of theme. Modern society is full of a huge amount of information, which is increasingly difficult to navigate, because one part is information noise, the other is unreliable, the third seems simply uninteresting. Therefore, it is important to organize visually this information in the way that during main parts of it were assimilated. Important ability of the designer are with the help of graphic design to perfectly and effectively synthesize information flows, bring them to the consciousness and subconscious of the consumer, using the correct objects of visual communication. The relevance of the topic of the master’s thesis is due to: 1) insufficient study of the issue of artistic image in graphic design in Ukrainian art history; 2) the need for perfect and effective synthesis of information flows, their correct delivery to the consumer using the correct objects of visual communication with the help of graphic design; 3) the demand for graphic design in modern society. The purpose and objectives of the study -to establish the features of the formation of artistic image with the help of graphic design. Objectives of the study: 1) consider the concept of "artistic image" and its aesthetic component; 2) to reveal the features of creating an artistic image in different arts; 3) to analyze the specifics of the formation of artistic image in graphic design, in particular, in the system of visual communications; 4) highlight the forms and means of transmission of artistic image in graphic design. The object of research is artistic image and means of its formation in different arts. The subject of research – th feeatures of the formation of artistic image by means of graphic design. Structure and scope of work. The work consists of an introduction, two sections, conclusions to each section, general conclusions, a list of used sources and appendices. The total volume of the work is 82 pages. Number of sources used - 82.
Опис
Ключові слова
художній образ, візуальна комунікація, графічний дизайн, візуалізація, митець, дизайн, artistic image, visual communication, graphic design, visualization, artist, design
Бібліографічний опис
Винокур, Є. С. Формування художнього образу засобами графічного дизайну [Текст] : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістр / Є. С. Винокур ; науковий керівник Н. М. Кохан. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021. – 82 с.