«Запитальний супровід» текстів у сучасних шкільних підручниках з російської мови

Ескіз
Дата
2022
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
СумДПУ імені А. С. Макаренка
Анотація
У статті описано результати аналізу методичного апарату сучасних шкільних підручників з російської мови з погляду характеру запитань, які використовуються для роботи за прочитаним або прослуханим текстом. Подано класифікації навчальних запитань з урахуванням наявних у лінгво- методичній науці типологій, наведено приклади запитань кожної групи. Зроблено висновки про відповідність «запитально-методичного» складника проаналізованих навчальних книг сучасним вимогам до шкільної лінгвістичної освіти й окреслено перспективи подальших наукових досліджень.
The article describes the results of the analysis of the methodological apparatus of modern school textbooks on the Russian language from the point of view of the nature of the questions used in them for working on the text read or listened to. A grouping of educational questions is presented, taking into account the typologies available in linguomethodological science, examples of questions of each group are given. Conclusions are made about the correspondence of the "question-methodical" component of the analyzed educational books to modern requirements for school linguistic education and the prospects for further scientific research are outlined.
Опис
Ключові слова
сучасні шкільні підручники з російської мови, навчальні запитання, типологія запитань, прочитані та прослухані тексти, modern school textbooks on the Russian language, educational questions, typology of questions, read and listened to texts
Бібліографічний опис
Колодка А. «Вопросное сопровождение» текстов в современных школьных учебниках по русскому языку [Текст] / А. Колодка / Формування мовного естетичного ідеалу засобами навчальних дисциплін : зб. наук. праць / [редкол.: С. В. П’ятаченко (голова), І. Б. Іванова, З. В. Савченко та ін.]. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2022. – С. 44–51.