Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/1301
Title: Організація самостійної роботи студентів з методики навчання біології та природознавства у педагогічному ВНЗ
Other Titles: Organization of Students’ Independent Work in Teaching Biology and Natural Science Methodology at Pedagogical Higher Educational Establishments
Authors: Міронець, Людмила Петрівна
Mironets, Liudmyla Petrivna
Різніченко, Р. М.
Riznichenko, R. M.
Keywords: самостійність
самостійна робота
види самостійної роботи
форми самостійної роботи
контроль самостійної роботи
індивідуальна самостійна робота
позааудиторна самостійна робота
методика навчання біології
independence
independent work
types of independent work
forms of independent work
independent work control
individual independent work
extracurricular independent work
methodology of teaching biology
Issue Date: 2013
Citation: Міронець, Л. П. Організація самостійної роботи студентів з методики навчання біології та природознавства у педагогічному ВНЗ [Текст] / Л. П. Міронець, Р. М. Різніченко // Актуальні питання природничо-математичної освіти : збірник наукових праць / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка. – Суми : ВВП «Мрія», 2013. – № 1. – С. 132–136.
Abstract: Стаття присвячена проблемі організації самостійної роботи студентів під час вивчення курсу «Методика навчання біології та природознавства» у педагогічному ВНЗ. Проведено аналіз методичних видань, у яких описано методику організації самостійної роботи студентів. Під час аналізу встановлено, що самостійна робота студентів (СРС) є актуальною, багатоаспектною та недостатньо дослідженою проблемою. У статті розглядаються основні форми та види самостійної роботи студентів, описані загальні методичні вимоги, яких слід дотримуватися під час організації самостійної роботи студентів з методики навчання біології. Наводяться результати проведеного анкетування студентів 4 курсу. Раціональна організація самостійної діяльності студентів на занятті, застосування ефективних методів і прийомів викладання методики навчання біології запобігають перевантаженню домашніми завданнями, роблять оптимальними їх обсяг та характер.
The article deals with students independent work organization during studying the course “Methods of teaching biology and natural science” at pedagogical higher educational establishment. Analysis of methodological issues, in which the methods of students’ independent work are described, has been conducted. The analysis acknowledged that students’ independent work is actual, multifaceted and insufficiently studied problem. The basic forms and kinds of students’ independent work are considered in the article, general methodological requirements that should be followed in the process students’ independent work organization in methodology of teaching biology are described. The results of the conducted questionnaire of fourth year students are given. Rational organization of students’ independent classwork, effective methods and techniques of biology teaching methodology prevent from being overloaded with home assignments, make them optimal in size and in form.
URI: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/1301
Appears in Collections:Актуальні питання природничо-математичної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Mironets_Vykorystannia problemnoho.pdf1,56 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.