Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/1287
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorТкач, Ю. М.-
dc.contributor.authorTkach, Yu. M.-
dc.date.accessioned2017-03-10T11:35:35Z-
dc.date.available2017-03-10T11:35:35Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationТкач, Ю. М. Окремі аспекти розв’язування задач економічного змісту під час навчання математики [Текст] / Ю. М. Ткач // Актуальні питання природничо-математичної освіти : збірник наукових праць / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка. – Суми : ВВП «Мрія», 2013. – № 1. – С. 57–63.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/1287-
dc.description.abstractУ статті висвітлено окремі аспекти розв’язування задач економічного змісту під час навчання математики, запропоновано фрагмент різнорівневої системи вправ до однієї з тем курсу математики, зроблено висновок про те, що розв’язування задач економічного змісту дає можливість мотивувати, активізувати навчально-пізнавальну діяльність учнів та сприяє формуванню у них відповідних практичних умінь та навичок.. Основними видами задач економічного змісту є задачі на процентні розрахунки, кредитування, касово-розрахункове обслуговування, оптимізацію, фінансову математику тощо. Правильно побудована система вправ сприяє формуванню в учнів творчого мислення та пізнавального інтересу, привчати старшокласників до подолання посильних труднощів, відпрацьовувати вміння долати їх. Крім своїх звичайних функцій на уроках математики ці задачі є ефективним засобом економічної освіти і виховання учнів. Пошук нових прийомів при розв’язуванні задач економічного змісту є значним стимулом в утворенні стійкого інтересу та активізації пізнавальної діяльності учнів.uk_UA
dc.description.abstractCertain aspects of solving the problems of economic content in the process of teaching mathematics are highlighted in the article, a fragment of the different-leveled system of tasks to one of the mathematics course themes is proposed, a conclusion about the fact that solving the problems of economic content gives the opportunity to motivate, intensify pupils teaching and cognitive activity and makes for the pupils’ particular practical skills and habits formation. The main types of problems of economic content are the problems on interest-bearing calculations, crediting, cash-settlement services, optimization, financial mathematics, etc. Properly constructed system of tasks contributes to learners’ creative thinking and cognitive interest formation, teaches learners how to overcome feasible difficulties, works off the ability to overcome them. In addition to their ordinary functions in mathematics classes these problems are effective means of economic education and learners’ training. The search for new techniques in solving problems of economic content is a significant impetus to stable interest and cognitive learners’ activity formation.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectзадача економічного змістуuk_UA
dc.subjectсистема вправuk_UA
dc.subjectнавчання математикиuk_UA
dc.subjectекономічна орієнтаціяuk_UA
dc.subjectзміст шкільного курсу математикиuk_UA
dc.subjectproblem of economic contentuk_UA
dc.subjectsystem of tasksuk_UA
dc.subjecttraining in mathematicsuk_UA
dc.subjecteconomic orientationuk_UA
dc.subjectmathematics school courses contentuk_UA
dc.titleОкремі аспекти розв’язування задач економічного змісту під час навчання математикиuk_UA
dc.title.alternativeCertain Aspects of Solving the Problems of Economic Content in the Process of Teaching Mathematicsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.udc.udc37.016:51uk_UA
Appears in Collections:Актуальні питання природничо-математичної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Tkach Okremi aspekty rozviazuvannia zadach.pdf1,54 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.