Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/1287
Title: Окремі аспекти розв’язування задач економічного змісту під час навчання математики
Other Titles: Certain Aspects of Solving the Problems of Economic Content in the Process of Teaching Mathematics
Authors: Ткач, Ю. М.
Tkach, Yu. M.
Keywords: задача економічного змісту
система вправ
навчання математики
економічна орієнтація
зміст шкільного курсу математики
problem of economic content
system of tasks
training in mathematics
economic orientation
mathematics school courses content
Issue Date: 2013
Citation: Ткач, Ю. М. Окремі аспекти розв’язування задач економічного змісту під час навчання математики [Текст] / Ю. М. Ткач // Актуальні питання природничо-математичної освіти : збірник наукових праць / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка. – Суми : ВВП «Мрія», 2013. – № 1. – С. 57–63.
Abstract: У статті висвітлено окремі аспекти розв’язування задач економічного змісту під час навчання математики, запропоновано фрагмент різнорівневої системи вправ до однієї з тем курсу математики, зроблено висновок про те, що розв’язування задач економічного змісту дає можливість мотивувати, активізувати навчально-пізнавальну діяльність учнів та сприяє формуванню у них відповідних практичних умінь та навичок.. Основними видами задач економічного змісту є задачі на процентні розрахунки, кредитування, касово-розрахункове обслуговування, оптимізацію, фінансову математику тощо. Правильно побудована система вправ сприяє формуванню в учнів творчого мислення та пізнавального інтересу, привчати старшокласників до подолання посильних труднощів, відпрацьовувати вміння долати їх. Крім своїх звичайних функцій на уроках математики ці задачі є ефективним засобом економічної освіти і виховання учнів. Пошук нових прийомів при розв’язуванні задач економічного змісту є значним стимулом в утворенні стійкого інтересу та активізації пізнавальної діяльності учнів.
Certain aspects of solving the problems of economic content in the process of teaching mathematics are highlighted in the article, a fragment of the different-leveled system of tasks to one of the mathematics course themes is proposed, a conclusion about the fact that solving the problems of economic content gives the opportunity to motivate, intensify pupils teaching and cognitive activity and makes for the pupils’ particular practical skills and habits formation. The main types of problems of economic content are the problems on interest-bearing calculations, crediting, cash-settlement services, optimization, financial mathematics, etc. Properly constructed system of tasks contributes to learners’ creative thinking and cognitive interest formation, teaches learners how to overcome feasible difficulties, works off the ability to overcome them. In addition to their ordinary functions in mathematics classes these problems are effective means of economic education and learners’ training. The search for new techniques in solving problems of economic content is a significant impetus to stable interest and cognitive learners’ activity formation.
URI: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/1287
Appears in Collections:Актуальні питання природничо-математичної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Tkach Okremi aspekty rozviazuvannia zadach.pdf1,54 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.