Методологічні проблеми сучасної історичної науки і викладання історії стародавнього світу у ВНЗ

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2013
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
СумДПУ імені А. С. Макаренка
Анотація
У статті аналізуються основні підходи досліджень історичних процесів: формаційний, цивілізаційний, синергетичний та інші, доводиться необхідність розробки композиційного методологічного підходу на міждисциплінарній основі. Виявляються основні тенденції і проблеми викладання історії стародавнього світу у школі і ВНЗ.
The article analyzes the main approaches of historical processes studying: formational, civilizational, synergistic and others. Proves the necessity for development of a composite of the methodological approach in an interdisciplinary basis. Identify the main trends and problems of teaching ancient history at schools and Universitу.
Опис
Ключові слова
методологічні проблеми, історична наука, методологічні концепції, methodological problems, historical science, methodological concept
Бібліографічний опис
Телешева О. Методологічні проблеми сучасної історичної науки і викладання історії стародавнього світу у ВНЗ [Текст] / О. Телешева // Теорія та методика навчання суспільних дисциплін : науково-педагогічний журнал / МОН України, СумДПУ імені А. С. Макаренка ; [за заг. ред. О. В. Михайличенко]. – Суми : СумДУ імені А. С. Макаренка, 2013. – № 2. – С. 82–86.