Методологічні засади змісту шкільного курсу історії України

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2013
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
СумДПУ імені А. С. Макаренка
Анотація
У статті проаналізовані змістові принципи, що напрацьовані та відібрані українськими вченими для конструювання змісту шкільної історії. Обґрунтована система принципів як методологічних засад змісту шкільного курсу історії України, до якої увійшли: науковості, хронологічно-тематичний, віковий, соціоантропоцентричний, інтеграційний, територіально-краєзнавчий, полікультурності, багатоперспективності, аксіологічний.
The article deals with one of the topical problems of modern historical didactics - methodological bases of the school history of Ukraine. The author has analyzed the substantive principles, elaborated and selected by the Ukrainian scientists, to form the content of school history. The system of principles as the methodological basis of the school course “History of Ukraine” is substantiated; it includes such principles as: scientific, chronologically-themed, time basis, social and anthropocentric, integration, territorial and local history principle, multiculturalism, multiprospectiveness, axiological.
Опис
Ключові слова
шкільна історія України, зміст шкільного курсу історії, принципи змісту: науковості, хронологічно-тематичний, віковий, соціоантропоцентричний, інтеграційний, територіально-краєзнавчий, полікультурность, багатоперспективності, аксіологічний, school history of Ukraine, the content of school history course, the content principles: scientific, chronologically-themed, time basis, social and anthropocentric, integration, territorial and local history principle, multiculturalism, multiprospectiveness, axiological
Бібліографічний опис
Мисан В. Методологічні засади змісту шкільного курсу історії України [Текст] / В. Мисан // Теорія та методика навчання суспільних дисциплін : науково-педагогічний журнал / МОН України, СумДПУ імені А. С. Макаренка ; [за заг. ред. О. В. Михайличенко]. – Суми : СумДУ імені А. С. Макаренка, 2013. – № 2. – С. 60–64.