Мультимедійна презентація як засіб підвищення ефективності уроку історії

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2016
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
СумДПУ імені А. С. Макаренка
Анотація
У статті аналізується використання мультимедійних презентацій як одного з ефективних методів навчання історії в школі, впровадження якого дає змогу вчителеві чітко виокремити структуру вивчення нового матеріалу, створити найкращі умови для запам'ятовування, продемонструвати зв'язок теорії з практикою, найповніше розкрити сутність і закономірність явищ і процесів, що вивчаються. Використання презентації на уроці історії сприяє підвищенню інтересу і загальної мотивації, активізації процесу навчання, завдяки застосуванню привабливих і швидко змінюваних форм подання інформації, індивідуалізації навчання, коли кожен працює в зручному для нього режимі.
Using of multimedia presentations is analyzed in the article. It is an effective method of learning history at school and its implement gives teacher the ability to distinguish the learning material. It helps to create the best conditions for remembering and it shows the connection between the theory and practice. It can give you the chance to explain the essence and regularity of the learning things. You can demonstrate different things and show the schemes. Following the experience, due to the new learning methods using the presentations at History Lessons promotes the rising of interest and motivation. It is good for activation of learning due to the using of quickly changeable forms of giving information. These presentations are needed because they help to use the individual learning. Everybody can work in his or her convenient routine.
Опис
Ключові слова
інформаційно-комп'ютерні технології, урок історії, мультимедійна презентація, ефективність навчання історії, informatively-computer technologies, lesson of history, multimedia presentation, efficiency of studies of history
Бібліографічний опис
Мандрико О. Мультимедійна презентація як засіб підвищення ефективності уроку історії [Текст] / О. Мандрико, В. Снагощенко // Теорія та методика навчання суспільних дисциплін : науково-педагогічний журнал / МОН України, СумДПУ імені А. С. Макаренка ; [за заг. ред. О. В. Михайличенко]. – Суми : СумДУ імені А. С. Макаренка, 2016. – № 3. – С. 65–69.