Шкільна історична освіта в умовах реформування

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2019
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
СумДПУ імені А. С. Макаренка
Анотація
У статті проаналізовано основні напрями та зміст реформування шкільної історичної освіти. Утвердження компетентісного підходу в шкільній історичній освіті дає можливість орієнтуватись на результат освітньої діяльності, сприяє формуванню й розвитку в учнів здатності практично діяти, застосовувати досвід успішних дій у конкретних ситуаціях.
The statistics have analyzed the main areas of reform of the schoolchildren's history. Approving the competence of a child in school history and learning, could reflect on the result of research, training, development and development in research, learning, practical training, training, training, education, development, development, education, training, practical training, training, training, education, development, training, learning
Опис
Ключові слова
шкільна освіта, історична освіта, викладання історії, технології, компетентісний підхід, school insight, historical insight, cycling history, technology, competence piddh
Бібліографічний опис
Крючкова К. Шкільна історична освіта в умовах реформування [Текст] / К. Крючкова // Теорія та методика навчання суспільних дисциплін : науково-педагогічний журнал / МОН України, СумДПУ імені А. С. Макаренка ; [за заг. ред. О. В. Михайличенко]. – Суми : СумДУ імені А. С. Макаренка, 2019. – № 7. – С. 52–54