Методичні аспекти підготовки майбутніх учителів до формування правової культури учнів
Вантажиться...
Дата
2019
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Розглянуто проблему підготовки майбутніх учителів до формування правової культури учнів, що відбувається за допомогою організації навчального та виховного процесу у вищому закладі освіти. Досліджено форми, методи і засоби формування у майбутніх учителів правових знань, умінь і розвиток їхніх професійних, особистісних якостей та здібностей, необхідних для успішного здійснення професійно-правової діяльності.
The problem of training future teachers to the formation of the legal culture of students is considered, it occurs through the organization of the educational process in higher education. The forms, methods and means of formation of knowledge and skills of future teachers and the development of their professional, and personal q ualities and abilities necessary for the successful implementation of professional and legal activities are studied.
The problem of training future teachers to the formation of the legal culture of students is considered, it occurs through the organization of the educational process in higher education. The forms, methods and means of formation of knowledge and skills of future teachers and the development of their professional, and personal q ualities and abilities necessary for the successful implementation of professional and legal activities are studied.
Опис
Ключові слова
підготовка майбутніх вчителів, формування правової культури, освітні та виховні форми підготовки майбутнього вчителя, training of future teachers, formation of legal culture, educational forms of training of future teachers
Бібліографічний опис
Іваній О. Методичні аспекти підготовки майбутніх учителів до формування правової культури учнів [Текст] / О. Іваній // Теорія та методика навчання суспільних дисциплін : науково-педагогічний журнал / МОН України, СумДПУ імені А. С. Макаренка ; [за заг. ред. О. В. Михайличенко]. – Суми : СумДУ імені А. С. Макаренка, 2019. – № 7. – С. 7–10