Методика вивчення курсу «Громадянська освіта» у закладах загальної середньої освіти (з досвіду викладання у сільській школі)

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2020
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
СумДПУ імені А. С. Макаренка
Анотація
У статті проаналізовано основні підходи до визначення змісту поняття «громадянська освіта», теоретично обґрунтовано дидактичні принципи та методичні технології забезпечення реалізації основних завдань курсу, розкрито змістове наповнення уроків з курсу, проаналізовано досвід використання комплексу методів, форм, прийомів організації освітнього процесу, охарактеризовано дидактичні проблеми, які виникають у вчителя при викладанні нового суспільствознавчого курсу та розкрито шляхи їхнього розв‘язання.
The article analyzes the main approaches to the definition of the content of the concept of "civic education", theoretically substantiates didactic principles and methodological technologies for the implementation of the basic tasks of the course, reveals a meaningful filling of lessons from the course, analyzes the experience of using a set of methods, forms, techniques of organizing educational process , which emerge from the teacher in teaching a new social science course and revealed ways to solve them.
Опис
Ключові слова
громадянська освіта, зміст, методика, принципи, медіа грамотність, компетентність, civic education, content, methodology, principles, media literacy, competence
Бібліографічний опис
Санкович М. Методика вивчення курсу «Громадянська освіта» у закладах загальної середньої освіти (з досвіду викладання у сільській школі) [Текст] / М. Санкович // Теорія та методика навчання суспільних дисциплін : науково-педагогічний журнал / МОН України, СумДПУ імені А. С. Макаренка ; [за заг. ред. О. В. Михайличенко]. – Суми : СумДУ імені А. С. Макаренка, 2020. – № 1(8). – С. 117–123