Міжпредметна інтеграція як процес становлення цілісності навчально – виховного процесу
Вантажиться...
Дата
2021
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
СумДПУ імені А. С. Макаренка
Анотація
У старшій школі в умовах профільного навчання актуальною стає тенденція до застосування міжпредметної інтеграції його змісту, орієнтація випускника на сучасний ринок праці, наближення до вибору реальної професії, знання з якої можуть стосуватися кількох наукових дисциплін або бути помежованими. Активне впровадження профільного навчання пов‘язане з детальним аналізом змісту навчання, а також існуючих підручників та їх адаптацією до реалій: вихід на сучасні технології, наявність інтегрованих курсів, різноманітних форм контролю і діагностики сформованості міжпредметних зв‘язків під час навчання студентів.
In high school, in the context of specialized education, the tendency to apply interdisciplinary integration by changing it, the orientation of graduates to modern market jobs, joining the choice of a real profession, knowledge that can be attached to several scientific disciplines or be placed. Active implementation of specialized training using detailed analysis of variable learning, as well as existing textbooks and their adaptation to implementation: access to modern technologies, introduction of integrated courses, various forms of control and diagnosis of formation between pre-lunar approaches during student training.
In high school, in the context of specialized education, the tendency to apply interdisciplinary integration by changing it, the orientation of graduates to modern market jobs, joining the choice of a real profession, knowledge that can be attached to several scientific disciplines or be placed. Active implementation of specialized training using detailed analysis of variable learning, as well as existing textbooks and their adaptation to implementation: access to modern technologies, introduction of integrated courses, various forms of control and diagnosis of formation between pre-lunar approaches during student training.
Опис
Ключові слова
інтеграція, інформаційна культура, асоціація, іntegration, information culture, association
Бібліографічний опис
Венгеровський Я. Міжпредметна інтеграція як процес становлення цілісності навчально – виховного процесу [Текст] / Я. Венгеровський // Теорія та методика навчання суспільних дисциплін : науково-педагогічний журнал / МОН України, СумДПУ імені А. С. Макаренка ; [за заг. ред. О. В. Михайличенко]. – Суми : СумДУ імені А. С. Макаренка, 2021. – № 1(9). – С. 134 –136