Використання сучасних освітніх платформ у дистанційному навчанні математики в 6 класі

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2022
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
СумДПУ імені А. С. Макаренка
Анотація
У сучасному житті дуже широко використовуються інформаційно-комунікаційні технології. Учні все частіше користуються мобільними телефонами, планшетами та іншими гаджетами, проводять багато часу, спілкуючись у різних соціальних мережах чи граючи в ігри, але можливості сучасних засобів не полягають тільки у цьому. Тому основним завданням сучасного педагога є пов ’язати навчальний процес із використанням якісних електронних засобів навчання, які призначені для різних пристроїв, з тією метою, щоб діти мали повноцінний доступ до навчального матеріалу поза межами навчального закладу, в умовах карантинів, для індивідуального навчання тощо. Даний тип навчання, а саме дистанційне чи то частково дистанційне, підвищує інтерес учнів до навчання в цілому, оскільки виклад матеріалу урізноманітнений сучасними електронними ресурсами, що зумовлює активізацію пізнавальної діяльності учнів, створює кращі умови для розвитку дитини, полегшує навчальну діяльність як вчителя, так і учня. Найкраще це реалізується під час використання сучасних освітніх платформ. Тому метою статті є запропонувати деякі методичні рекомендації щодо організації дистанційного навчання математики в 6 класі ЗЗСО з використанням освітньої платформи Google Classroom. Для досягнення поставленої мети було використано такі методи дослідження: 1) теоретичні - аналіз психолого-педагогічної та науково-методичної літератури, аналіз навчальних програм, змісту підручників тощо; 2) емпіричні - проведено опитування серед вчителів та учнів щодо використання розробленого нами Google Classroom. У результаті роботи нами дещо удосконалено систему знань щодо використання освітніх платформ під час навчання математики, зокрема розроблено детальні методичні рекомендації щодо використання Google Classroom до вивчення теми «Раціональні числа. Координатна пряма» для проведення уроків математики в 6 класі ЗЗСО в дистанційному режимі. У подальшому плануємо створити відповідну систему уроків з усіх тем з курсу математики 6 класу за допомогою інструмента Google Classroom.
. In modern life information and communication technologies are widely used. Students are increasingly using mobile phones, tablets and other gadgets, spending a lot of time chatting on various social networks or playing games, but the possibilities of modern means are not just that. Therefore, the main task of modern educators is to link the learning process with the use of high-quality electronic learning tools designed for different devices, so that children have full access to educational material outside the school, quarantine, individual learning and more. This type of learning, namely distance or partially distance learning, increases students 'interest in learning in general, as the presentation of the material is diversified by modern electronic resources, which enhances students' cognitive activity, creates better conditions for child development, facilitates learning activities for both teachers and student. This is best achieved through the use of modern educational platforms. Therefore, the purpose of the article is to offer some guidelines for the organization of distance learning of mathematics in the 6th grade of school are using the educational platform Google Classroom. To achieve this goal the following research methods were used: 1) theoretical - analysis of psychological and pedagogical and scientific and methodological literature, analysis of curricula, textbooks; 2) empirical - a survey was conducted among teachers and students on the use of our Google Classroom. As a result of our work, we have somewhat improved the system of knowledge on the use of educational platforms in mathematics, in particular, developed detailed guidelines for the use of Google Classroom to study the topic "Rational numbers. Coordinate line" for conducting mathematics lessons in the 6th grade of school in remote mode. In the future, we plan to create an appropriate system of lessons on all topics of the 6th grade math course using the Google Classroom tool.
Опис
Ключові слова
сучасні освітні платформи, платформа Google Classroom, навчання математики, учні 6 класів, вчитель математики, modern educational platforms, Google Classroom platform, teaching mathematics, 6th grade students, mathematics teacher
Бібліографічний опис
Сердюк З. О. Використання сучасних освітніх платформ у дистанційному навчанні математики в 6 класі [Текст] / З. О. Сердюк, А. М. Бондаренко // Актуальні питання природничо-математичної освіти : збірник наукових праць / МОН України, СумДПУ імені А. С. Макаренка ; [ред. рада: М. І Бурда, М. Гарнер, О. І. Мельников та ін.]. – Суми : СумДУ імені А. С. Макаренка, 2022.– Вип. 1 (19). – С. 151–158