Управління знаннями - шлях до успіху

Анотація
Стаття присвячена теоретичному обґрунтуванню значимості і змісту концепції управління знаннями, розкриттю її сутності та механізмів управління знаннями як усвідомлення цілеспрямованих дій особистості у консолідації зовнішніх і внутрішніх ресурсів, що забезпечують успіх у житті та професійній діяльності та стверджує постулат, що особистість розвивається і реалізується в усвідомленні власного розуміння цінності менеджменту знань та своїх потреб щодо отримання якісної освіти; в оригінальності та інноваційності людської діяльності, яка стимулюється бажанням досягти успіху в житті та певного соціального і матеріального статусу; у розвитку, впровадженні та донесенні нових ідей; у відкритості та сприянні нових різноманітних перспектив та можливостей; у бажанні багато працювати над собою, займатися саморозвитком, розвитком інтелектуальних здібностей. Тісна взаємодія з роботодавцями розпочинається зі спільної розробки нормативно- правової бази: державних освітніх стандартів; розробки, корегування та реалізації освітніх програм через участь роботодавців у освітньому процесі, організації та проведенні виробничих практик, проведенні навчальних занять, керівництві кваліфікаційними роботами, участі у підсумковій атестації; участь роботодавців у роботі експертних комісій щодо ліцензування та акредитації освітніх програм та їх опитуванні за спеціально розробленими анкетами за молодими фахівцями з метою визначення повної сформованості професійних компетенцій, передбачених у освітніх програмах і необхідних у професійній діяльності.
The article is devoted to the theoretical substantiation of the importance and content of the concept of knowledge management, to reveal its essence and mechanisms of knowledge management as awareness of purposeful actions of the individual in consolidating external and internal resources that ensure success in life and professional activity and asserts the postulate that personality develops and is realized in understanding the value of knowledge management and their needs for quality education; in the originality and innovation of human activity, stimulated by the desire to succeed in life and a certain social and material status; in the development, implementation and delivery of new ideas; in openness and promotion of various new perspectives and opportunities; in the desire to work hard on themselves, to engage in self-education, development of intellectual abilities. Close cooperation with employers begins with the joint development of regulatory framework: state educational standards; development, adjustment and implementation of educational programs through the participation of employers in the educational process, organization and conduct of internships, training sessions, management of qualifying works, participation in the final certification; participation of employers in the work of expert commissions for licensing and accreditation of educational programs and their survey on specially designed questionnaires for young professionals in order to determine the full formation of professional competencies provided in educational programs and necessary in professional activities.
Опис
Ключові слова
особистість, управління знаннями, менеджмент знань, мотивація, успіх, соціальні цінності, навички, оригінальність та інноваційність людської діяльності, саморозвиток, самовиховання, personality, knowledge management, motivation, success, social values, skills, originality and innovation of human activity, self-development, elf-educations, abilities
Бібліографічний опис
Управління знаннями - шлях до успіху [Текст] / Л. Пшенична, Т. Борисенко, Б. Сюркало, Н. Усенко, Ю. Тао // Актуальні питання природничо-математичної освіти : збірник наукових праць / МОН України, СумДПУ імені А. С. Макаренка ; [ред. рада: М. І Бурда, М. Гарнер, О. І. Мельников та ін.]. – Суми : СумДУ імені А. С. Макаренка, 2022.– Вип. 1 (19). – С. 183–194