Професійна підготовка майбутніх учителів початкових класів до роботи з обдарованими учнями

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2022
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
СумДПУ імені А. С. Макаренка
Анотація
У статті розглянуто особливості професійної підготовки майбутніх учителів початкових класів до роботи з обдарованими учнями. Здійснено аналіз основних компонентів підготовки вчителя початкових класів до роботи з обдарованими учнями (мотиваційний, змістовий, процесуальний, креативно-діяльнісний, рефлексивний). Висвітлено процес формування професійної компетентності майбутніх учителів початкових класів до роботи з обдарованими учнями під час вивчення навчальної дисципліни «Підготовка творчого вчителя до роботи з обдарованими учнями». Визначено педагогічні умови підгoтoвки творчого вчителя до роботи з oбдаpoваними учнями.
The article discusses the issue of preparation of future primary school teachers to work with gifted pupils. We analyze the key components of such training which encompass various aspects – motivation, content, procedure, creative activity, and reflection. We take a closer look at the development of future primary school teachers’ professional competence in gifted education throughout the course “Creative teacher's work with gifted pupils” as part of university curriculum, and identify the pedagogical prerequisites and conditions for preparing creative teachers to educate gifted pupils.
Опис
Ключові слова
обдаровані учні, учитель початкових класів, професійна підготовка вчителя до роботи з обдарованими учнями, gifted pupils, primary school teacher, gifted education, professional training in gifted education
Бібліографічний опис
Зорочкіна, Т. Професійна підготовка майбутніх учителів початкових класів до роботи з обдарованими учнями [Текст] / Т. Зорочкіна // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / МОН України, Сумський державний педагогічний ун-т ім. А. С. Макаренка ; [редкол.: А. А. Сбруєва, М. А. Бойченко, О. А. Біда та ін.]. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2022. – № 1 (115). – С. 28–34. – DOI: 10.24139/2312-5993/2022.01/028-034.