Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/12430
Title: | Партисипативний підхід у процесі підготовки викладача вищої школи |
Other Titles: | Participatory Approach in the Process of Higher School Teacher Training |
Authors: | Корж-Усенко, Лариса Вікторівна Korzh-Usenko, Larysa Viktorivna Деркач, Михайло Едуардович Derkach, Mykhailo Eduardovych |
Keywords: | партисипативний підхід процес підготовки викладач вища школа participatory approach training process teacher higher school |
Issue Date: | 2021 |
Publisher: | СумДПУ імені А. С. Макаренка |
Citation: | Деркач, М. Е. Партисипативний підхід у процесі підготовки викладача вищої школи [Текст] : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістр / М. Е. Деркач, науковий керівник Л. В. Корж-Усенко. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021. – 108 с. |
Abstract: | В магістерській роботі розглянуто теоретико-практичні засади дослідження партисипативного підходу у процесі підготовки викладача вищої школи». Уточнено сутнісні характеристики партисипативного підходу у процесі підготовки викладача вищої школи. Розроблено модель партисипативного підходу у процесі підготовки викладача вищої школи. Визначено особливості партисипативного підходу у процесі підготовки викладача вищої школи. Обґрунтовано систему засобів щодо становлення партисипативного підходу у процесі підготовки викладача вищої школи. Представлено цілісне осмислення феномена партисипативного підходу у процесі підготовки викладача вищої школи, уточнено поняття партисипативного підходу у процесі підготовки викладача вищої школи, розроблено модель партисипативного підходу у процесі підготовки викладача вищої школи, обґрунтовано цінності та цілі партнерства з точки зору особистісного розвитку викладача вищої школи. Визначено та обґрунтовано систему засобів щодо становлення партисипативного підходу у процесі підготовки викладача вищої школи, яка моделюється інтенсивним способом, тобто акцент діяльності педагога зміщується з передачі знань, умінь та навичок на організацію діяльності студента. In the master’s thesis the theoretical and practical research bases of the participatory approach in the course of the teacher’s preparation of higher school are considered. The essential characteristics of the participatory approach in the process of teacher training are specified. A model of participatory approach in the process of teacher training is developed. The participatory approach peculiarities in the process of teacher training are determined. The system of means on formation of the participatory approach in the preparation course of the teacher of higher school is proved. A holistic phenomenon understanding of participatory approach in the process of teacher training is presented, the participatory approach concept in the process of teacher training is clarified, a model of participatory approach in the process of teacher training is developed, values and goals of partnership in terms of personal development are substantiated. The system of means for the formation of a participatory approach in the process of teacher training, which is modeled in an intensive way, ie the emphasis of the teacher’s activity is shifted from the transfer of knowledge, skills and abilities to organize student activities. |
URI: | http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/12430 |
Appears in Collections: | Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Деркач магістерська.pdf | 1,44 MB | Adobe PDF | View/Open | |
протокол.pdf | 356,57 kB | Adobe PDF | View/Open | |
рецензія.pdf | 547,26 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.