Формування психолого-педагогічної готовності майбутніх викладачів вищої школи до професійної діяльності

Ескіз
Дата
2021
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
СумДПУ імені А. С. Макаренка
Анотація
В магістерській роботі розглянуто теоретико-практичні основи формування психолого-педагогічної готовності майбутніх викладачів вищої школи до професійної діяльності. Виокремлено сутність поняття психолого-педагогічна готовність майбутніх викладачів вищої школи до професійної діяльності. Проаналізовано зміст основних компонентів структури психолого-педагогічної готовності майбутніх викладачів вищої школи до професійної діяльності. Виявлено провідні фактори, що визначають процес формування психолого-педагогічної готовності майбутніх викладачів вищої школи до професійної діяльності. Розроблено практичні рекомендації щодо формування психолого-педагогічної готовності майбутніх викладачів вищої школи до професійної діяльності. Розкрито структуру психолого-педагогічної готовності майбутніх викладачів вищої школи до професійної діяльності; визначено психолого-педагогічні умови формування психолого-педагогічної готовності майбутніх викладачів вищої школи до професійної діяльності; виявлено якісні зміни психолого-педагогічної готовності майбутніх викладачів вищої школи до професійної діяльності.
In the master’s work the theoretical and practical bases of psychologo-pedagogical readiness of higher school future teachers for professional activity are considered. The concept essence of psychologo-pedagogical readiness of higher school future teachers for professional activity is highlighted. The main components content of the psychologo-pedagogical readiness of higher school future teachers for professional activity is analyzed. The leading factors that determine the process of psychologo-pedagogical readiness of higher school future teachers for professional activity are identified. Practical recommendations for the formation of psychologo-pedagogical readiness of higher school future teachers for professional activity have been developed. The psychologo-pedagogical readiness of higher school future teachers for professional activity is revealed; psychological and pedagogical conditions for the psychological readiness formation psychologo-pedagogical readiness of higher school future teachers for professional activity are determined; qualitative changes of psychologo-pedagogical readiness of higher school future teachers for professional activity are revealed.
Опис
Ключові слова
формування, психологічна готовність, майбутні викладачі, педагогічна діяльність, закладі освіти, formation, psychological readiness, future teachers, pedagogical activity, educational institutions
Бібліографічний опис
Покидько, М. О. Формування психолого-педагогічної готовності майбутніх викладачів вищої школи до професійної діяльності [Текст] : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістр / М. О. Покидько, науковий керівник І. І. Проценко. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021. – 74 с.