Розвиток професійної творчості студентів-хореографів під час вивчення психолого-педагогічних дисциплін

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2021
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
СумДПУ імені А. С. Макаренка
Анотація
В магістерській роботі здійснений аналіз проблеми творчості й творчої діяльності як предмет дослідження у сфері різних наук. В її межах здійснено дослідження понятійно-категоріального апарату проблеми, механізмів творчості, умов та шляхів її розвитку. Сформульовано робоче поняття «професійна творчість хореографа», яке визначається як якість педагогічної діяльності, що забезпечує готовність особистості до творчого вирішення проблем, пов'язаних із проектуванням і передбаченням результатів діяльності танцівників, постановки танцю. Визначено, що хореографія – специфічний вид мистецтва, в якому думка, ідея передається тільки через рух і тіло артиста, тому необхідно навчитися «думати тілом» і синтезувати пластику з ідеєю, з музикою, з графічним рішенням. Хореографічна діяльність вимагає великого запасу енергії, проте вона обмежена в часі. Окреслено зміст показників і рівнів прояву основ професійної творчості в студентів-майбутніх хореографів. До показників були віднесені: професійна мотивація, творча активність, особливості творчого мислення, соціальна позиція в ціннісних орієнтаціях, переконаннях, інтелектуальна активність. Визначено рівні: процесуально дослідний (високий), продуктивно-евристичний (середній), адаптивний (низький).
In the master's thesis the analysis of the problem of creativity and creative activity as a subject of research in the field of various sciences is carried out. Within its limits the research of the conceptual and categorical apparatus of the problem, mechanisms of creativity, conditions and ways of its development is carried out. The working concept of «professional creativity of a choreographer» is defined as the quality of pedagogical activity, which ensures the readiness of the individual to solve problems creatively related to designing and predicting the results of dancers, dance staging. It is determined that choreography is a specific art form in which the thought, the idea is transmitted only through the movement and body of the artist, so you need to learn to «think with the body» and synthesize plasticity with the idea, music, graphic design. Choreographic activities require a large supply of energy, but it is limited in time. The content of indicators and levels of manifestation of the basics of professional creativity in students-future choreographers is outlined. As the indicators professional motivation, creative activity, features of creative thinking, social position in value orientations, beliefs, intellectual activity are included. Levels are defined: procedural research (high), productive-heuristic (average), adaptive (low).
Опис
Ключові слова
професійна творчість, студенти-хореографи, підготовка хореографів, психолого-педагогічні дисципліни, розвиток професійної творчості, professional creativity, students-choreographers, training of choreographers, psychological and pedagogical disciplines, development of professional creativity
Бібліографічний опис
Варава, О. М. Розвиток професійної творчості студентів-хореографів під час вивчення психолого-педагогічних дисциплін [Текст] : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістр / О. М. Варава, науковий керівник Л. В. Пшенична. – Суми: СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021. – 65.