Логопедичний супровід дітей із тяжкими порушеннями мовлення в умовах логопедичного пункту

Анотація
Об’єктом дослідження є логопедичний супровід дітей із тяжкими порушеннями мовлення. Предмет- логопедичний супровід дітей із тяжкими порушеннями мовлення в умовах логопедичного пункту. Метадослідження -дослідити, обґрунтувати та експериментально перевірити модель логопедичного супроводу дітей із тяжкими порушеннями мовлення молодшого шкільного віку. Магістерська робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків та списку використаних джерел. У вступі обґрунтована актуальність дослідження, визначена мета та завдайня дослідження. У першому розділі висвітлено сучасні підходи до визначення та класифікації тяжких порушень мовлення, обґрунтовано специфіку логопедичної роботи в логопедичних пунктах закладів освіти, досліджено процес та специфіку логопедичного супроводу в сучасній психолого- педагогічній науці та практиці. У другому розділі розроблено та обґрунтовано експериментальну методику виявлення особливостей здійснення логопедичного супроводу молодших школярів з ТПМ; представлено аналіз результатів констатувального етапу дослідження. У третьому розділі теоретично обґрунтовано педагогічні умови здійснення логопедичного супроводу молодших школярів із ТПМ, подано результати експериментальної перевірки формувального етапу дослідження, представлено методичні рекомендації щодо здійснення логопедичного супроводу обраної категорії школярів в сучасному освітньому просторі. У висновках узагальнено основні результати магістерського дослідження. Апробація результатів дослідження. Окремі результати дослідження було представлено на VIII Міжнародній науково-практичній конференції студентів, аспірантів та молодих учених «Корекційна та інклюзивна освіта очима молодих науковців» (19 травня 2021 року, м. Суми); VII Міжнародна науково-практична конференція «Корекційно-реабілітаційна діяльність: стратегії розвитку у національному та світовому вимірі» (24 листопада 2021 р., м. Суми)регіональний науково-практичний семінар зі спеціальної педагогіки «Новітні технології спеціальної педагогіки: проблеми, перспективи та шляхи розвитку» (18 червня 2021 р., м. Суми).Матеріали магістерського дослідження висвітлені у 2 публікаціях. Загальний обсяг роботи - 109сторінок, з них - 91 сторінка основного тексту, 8 рисунків, 7 таблиць, 83 джерела.
The object of the study is speech therapy support for children with severe speech disorders. The subject - speech therapy support for children with severe speech disorders in a speech therapy center. The purpose of the study is to investigate, substantiate and experimentally test the model of speech therapy support for children with severe speech disorders of primary school age. The master's thesis consists of an introduction, three chapters, conclusions and a list of sources used. The introduction substantiates the relevance of the study, defines the purpose and objectives of the study. The first section highlights modem approaches to the definition and classification of severe speech disorders, substantiates the specifics of speech therapy work in speech therapy points of educational institutions, studies the process and specifics of speech therapy support in modem psychological and pedagogical science and practice. In the second section the experimental technique of revealing of features of realization of speech therapy support of younger schoolboys with TPM is developed and proved; the analysis of results of a statement stage of research is presented. The third section theoretically substantiates the pedagogical conditions of speech therapy support for junior high school students with TPM, presents the results of experimental testing of the formative stage of the study, presents guidelines for speech therapy support for selected categories of students in modem educational space. The conclusions summarize the main results of the master's study. Approbation of research results. Some results of the study were presented at the VIII International Scientific and Practical Conference of Students, Postgraduates and Young Scientists "Corrective and Inclusive Education through the Eyes of Young Scientists" (May 19, 2021, Sumy); VII International Scientific and Practical Conference "Correctional and Rehabilitation Activities: Development Strategies in the National and World Dimensions" (November 24, 2021, Sumy); Regional scientific-practical seminar on special pedagogy "The latest technologies of special pedagogy: problems, prospects and ways of development" (June 18, 2021, Sumy). Materials of the master's research are covered in 2 publications. The total volume of the work is 109 pages, including 91 pages of the main text, 8 figures, 7 tables, 83 sources.
Опис
Ключові слова
діти з тяжкими порушеннями мовлення, логопедичний супровід, логопедичні пункти, заклади освіти, логокорекційна робота, children with severe speech disorders, speech therapy support, speech therapy points, educational institutions, speech correction work
Бібліографічний опис
Зюзько, Д. С. Логопедичний супровід дітей із тяжкими порушеннями мовлення в умовах логопедичного пункту [Текст] : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістр / Д. С. Зюзько, науковий керівник В. В. Кобильченко. – Суми :СумДПУім. А. С. Макаренка, 2021. – 109 с.