Соціальні сервіси та їх використання для організації навчання інформатики

Анотація
Кваліфікаційна робота складається зі вступу, двох розділів, загальних висновків та списку використаних джерел. У першому розділі «Соціальні мережі у сучасних освітних системах» висвітлено особливості впливу інформаційних технологій на функціонування та розвиток системи освіти, схарактеризовано соціальні мережі та їх потенціал для освітньої галузі. У другому розділі «Використання соціальних мереж у навчанні інформатики» проведено короткий огляд мереж як майданчиків для супроводу освітнього процесу, схарактеризовано навчання інформатики з відеохостингом YouTube та з соціальною мережею Facebook, а також на основі опитування вчителів виявлено стан використання вчителями інформатики соціальних мереж у професійній діяльності. Практична значущість дослідження полягає у виявленні реального стану використання вчителями інформатики соціальних мереж у професійній діяльності та розширенні емпіричної бази наявних результатів використання соціальних мереж в навчанні. Робота буде цікавою працюючим і майбутнім учителям інформатики, які досліджують проблеми навчання інформатики з використанням цифрових інструментів
Qualification work consists of an introduction, two sections, general conclusions and a list of sources used. The first section "Social networks in modern educational systems" highlights the impact of information technology on the functioning and development of the education system, describes social networks and their potential for education. The second section "The use of social networks in teaching computer science" provides a brief overview of networks as platforms for educational process, describes the teaching of computer science with YouTube video hosting and social network Facebook, and based on a survey of teachers identified the use of social media teachers in social activities. The practical significance of the study is to identify the real state of use of computer science teachers of social networks in professional activities and expand the empirical base of available results of the use of social networks in education. The work will be interesting for current and future teachers of computer science, who explore the problems of teaching computer science using digital tools
Опис
Ключові слова
освітній процес, соціальні сервіси, навчання учнів, інформаційні технології, educational process, social services, student education, information technologies
Бібліографічний опис
Хоменко, Є. В. Соціальні сервіси та їх використання для організації навчання інформатики [Текст] : магістер. робота / Є. В. Хоменко ; науковий керівник В. Г. Шамоня. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2021. – 78 с.