Використання віртуальних лабораторій у шкільному освітньому процесі

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2021-12
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Кваліфікаційне дослідження присвячене розгляду можливості впровадження віртуальних лабораторій в навчальний процес для учнів. У першому розділі «Віртуальні лабораторії як наступний крок впровадження цифрових технологій у освітній процес» проаналізовано: • сутність віртуальних лабораторій, їх переваги та недоліки; • можливості використання віртуальних лабораторій у навчальному процесі; • види віртуальних лабораторій. У другому розділі «Віртуальні лабораторії як засіб навчання» проаналізовано засоби для створення віртуальних лабораторій, опис кожної програми окремо та порівняльна таблиця цих програм. Теоретична значущість. Основою досліджень є можливість впровадження віртуальної лабораторії в навчально-освітній процес, положення загального дидактичної теорії навчання, основні положення особистісно-орієнтованого підходу в освіті, положення теорії та методики навчання за допомогою впровадження віртуальних лабораторій. Практичне значення одержаних результатів. За допомогою використання віртуальних лабораторій, можна давати учням розроблені матеріали та огляд програм для закріплення знань із теми.
The qualification research is devoted to the possibility of introducing virtual laboratories in the educational process for students. The first section "Virtual laboratories as the next step in the introduction of digital technologies in the educational process" analyzes: • the essence of virtual laboratories, their advantages and disadvantages; • the possibility of using virtual laboratories in the educational process; • types of virtual laboratories. The second section "Virtual laboratories as a learning tool" analyzes the tools for creating virtual laboratories, a description of each program separately and a comparative table of these programs. Theoretical significance. The basis of research is the possibility of introducing a virtual laboratory in the educational process, the provisions of the general didactic theory of learning, the main provisions of the personality-oriented approach in education, the theory and methods of teaching through the introduction of virtual laboratories. The practical significance of the results obtained. With the help of virtual laboratories, you can give students developed materials and an overview of programs to consolidate knowledge on the topic.
Опис
Ключові слова
віртуальна лабораторія, дистанційне навчання, інтерактивні демонстрації, virtual laboratory, distance learning, interactive demonstrations
Бібліографічний опис
Єлек, Д. Ю. Використання віртуальних лабораторій у шкільному освітньому процесі [Текст] : магістер. робота / Д. Ю. Єлек ; науковий керівник В. Г. Шамоня. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2021. – 59 с.