Формування професійних ціннісних орієнтацій старшокласників зі зниженим слухом в системі трудового навчання

Анотація
Об’єктом дослідження є процес формування професійних ціннісних орієнтацій старшокласників зі зниженим слухом. Предмет дослідження – педагогічні умови формування у старшокласників зі зниженим слухом професійних ціннісних орієнтацій в умовах спеціального закладу освіти. Мета дослідження – теоретично обґрунтувати, розробити й експериментально перевірити педагогічні умови і методи формування професійних ціннісних орієнтацій старшокласників зі зниженим слухом в системі трудового навчання спеціального закладу освіти. Магістерська робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків та списку використаних джерел. У вступі обґрунтована актуальність дослідження, визначена мета та завдання дослідження. У першому розділі висвітлено теоретичні аспекти процесу формування професійних ціннісних орієнтацій учнів старших класів зі зниженим слухом, дано визначення основних понять, розкрито сучасні підходи до підготовки учнів спеціальної школи до майбутньої праці, їх працевлаштування в сучасних соціально-економічних умовах. У другому розділі висвітлено організацію процесу дослідження стану сформованості професійних ціннісних орієнтацій старшокласників зі зниженим слухом в умовах спеціальної школи, визначено педагогічні умови формування професійних ціннісних орієнтацій в учнів означеної нозології, дотримання яких дозволяє сформувати позитивне відношення до майбутньої професії з урахуванням сучасних умов праці. У третьому розділі обґрунтовано експериментальне дослідження забезпечення процесу формування професійних ціннісних орієнтацій старшокласників зі зниженим слухом в системі трудового навчання, висвітлено зміст і методи процесу формування професійних ціннісних орієнтацій старшокласників зі зниженим слухом в системі трудового навчання, які ґрунтуються на використанні вчителем-дефектологом різноманітних форм і засобів його реалізації, які передбачали використання у профорієнтаційній роботі з учнями виховних методів, що забезпечують активну самостійну пошуково-пізнавальну та практичну діяльність учня. У висновках узагальнено основні результати магістерського дослідження.
The object of research is the process of forming professional value orientations of senior pupils with a reduced hearing. Subject of research – рedagogical conditions for the formation of senior pupils with a reduced hearing of professional value orientations in a special educational institution. The purpose of the study is theoretically to substantiate, develop and experimentally check the pedagogical conditions and methods of forming professional value orientations of senior pupils with reduced hearing in the system of labor education of a special educational institution. Master’s work consists of entry, three sections, conclusions and list of sources used. In the introduction, the relevance of the study is substantiated, the purpose and objectives of the study are determined. In the first section, the theoretical aspects of the process of formation of professional value orientations of students of senior classes with reduced earnings are illuminated, the main concepts are defined, modern approaches to the preparation of students of a special school to future labor are revealed, their employment in modern socio-economic conditions. In the second section, the organization of the study of the state of formation of professional value orientations of high school students with reduced earlier in the conditions of a special school, determined the pedagogical conditions for the formation of professional value orientations in the students of the identified nosology, observance of which allows you to form a positive attitude to the future profession, taking into account modern working conditions. In the third section, an experimental study of ensuring the process of forming professional value orientations of senior pupils with reduced hearing in the system of labor education, the content and methods of the process of forming professional value orientations of senior pupils with reduced hearing in the system of labor education, which are based on the use of a defective teacher of various forms and means Its implementation, which envisaged use in vocational guidance with students of educational methods that provide an active independent search and practical activity of the disciples. The conclusions are summarized the main results of the master’s study.
Опис
Ключові слова
професія, ціннісні орієнтації, старшокласникі зі зниженим слухом, трудове навчання, спеціальний заклад освіти, profession, value orientations, old schools with reduced hearing, labor education, special education institution
Бібліографічний опис
Московець, О. Г. Формування професійних ціннісних орієнтацій старшокласників зі зниженим слухом в системі трудового навчання [Текст] : магістер. робота / О. Г. Московець ; науковий керівник С. В. Кульбіда. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2021. – 105 с.