Інтегрований підхід як чинник розвитку творчої уяви молодших школярів у процесі загальної мистецької освіти

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2021
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
В магістерській роботі розроблено, теоретично обґрунтовано й експериментально перевірено методичні основи (форми, методи, педагогічні умови) застосування інтегрованого підходу як чинника розвитку творчої уяви молодших школярів у процесі загальної мистецької освіти.
In the master's work the methodical bases (forms, methods, pedagogical conditions) of application of the integrated approach as the factor of development of creative imagination of younger schoolboys in the course of general art education are developed, theoretically substantiated and experimentally checked.
Опис
Ключові слова
інтегрований підхід, розвиток, творча уява, музична та образотворча діяльність, молодші школярі, загальна мистецька освіта, форми та методи, педагогічні умови, integrated approach, development, creative imagination, musical and artistic activity, junior schoolchildren, general art education, forms and methods, pedagogical conditions
Бібліографічний опис
Римар, І. О. Інтегрований підхід як чинник розвитку творчої уяви молодших школярів у процесі загальної мистецької освіти [Текст] : магістер. робота / І. О. Римар ; науковий керівник О. В. Лобова. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2021. – 96 с.