Формування екологічної компетентності учнів початкових класів у процесі реалізації природничої освітньої галузі НУШ

Анотація
У магістерській роботі досліджено актуальну проблему формування екологічної компетентності в учнів початкових класів. На підставі з’ясування сутності поняття «екологічної компетентності учнів початкових класів» і врахування особливостей молодшого шкільного віку визначено компоненти та рівні сформованості екологічної компетентності. Теоретично обґрунтовано та експериментально перевірено якісні характеристики формування екологічної компетентності учнів початкових класів; розкрито чинники, які впливають на формування екологічної компетентності.
In the master's work the actual problem of formation of ecological competence at pupils of initial classes is investigated. Based on the elucidation of the essence of the concept of "environmental competence of primary school students" and taking into account the peculiarities of primary school age, the components and levels of formation of environmental competence are determined. The qualitative characteristics of the formation of ecological competence of primary school students are theoretically substantiated and experimentally tested; the factors influencing the formation of ecological competence are revealed.
Опис
Ключові слова
компетентність, екологічна компетентність, рівні екологічної компетентності, навколишнє середовище, рівні екологічної компетентності, природнича освітня галузь, учні початкових класів, competence, ecological competence, levels of ecological competence, environment, levels of ecological competence, natural education, primary school students
Бібліографічний опис
Кобзарь, А. В. Формування екологічної компетентності учнів початкових класів у процесі реалізації природничої освітньої галузі НУШ [Текст] : магістер. робота / А. В. Кобзарь ; науковий керівник А. П. Колишкіна. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2021. – 104 с.