Інтерактивні методи навчання для розвитку пізнавальної активності учнів початкової школи

Анотація
У дослідженні визначено, розроблено, теоретично обґрунтовано й експериментально перевірено модель розвитку пізнавальної активності учнів початкових класів через використання інтерактивних методів навчання. Проаналізовано педагогічні умови реалізації моделі розвитку пізнавальної активності учнів початкових класів через використання інтерактивних методів; визначено ефективні засоби, методи та прийоми для розвитку пізнавальної активності учнів початкових класів. З цією метою застосовано теоретичні та емпіричні методи дослідження, а також методи математичної статистики.
The study identified, developed, theoretically substantiated and experimentally tested the model for the development of cognitive activity primary school students through the use of interactive methods. The pedagogical conditions of realization of the model for the development of cognitive activity of pupils of initial classes through use of interactive methods are analyzed; identified effective tools, methods and techniques for the development of cognitive activity of primary school students. For this purpose, theoretical and empirical research methods, as well as methods of mathematical statistics are used.
Опис
Ключові слова
пізнавальна активність, розвиток, учні початкової школи, інтерактивні методи, модель, cognitive activity, development, primary school students, interactive methods, model
Бібліографічний опис
Зосіменко, С. О. Інтерактивні методи навчання для розвитку пізнавальної активності учнів початкової школи [Текст] : магістер. робота / С. О. Зосіменко ; науковий керівник О. С. Білєр. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2021. – 102 с.