Евристичні технології навчання в організації роботи з обдарованими учнями початкової школи

Анотація
У магістерській роботі теоретично обґрунтовано й експериментально перевірено ефективність використання евристичних технологій в організації роботи з обдарованими учнями початкової школи. Адаптовано та застосовано критеріально-рівневе оцінювання рівнів розвитку розумових здібностей молодших школярів. Спроєктовано діяльність учителя та описано окремі методики використання евристичних технологій для організації роботи з розумово обдарованими учнями в малих інтерактивних групах.
In the master's thesis the efficiency of the use of heuristic technologies in the organization of work with gifted primary school students is theoretically substantiated and experimentally tested. The criterion-level assessment of the levels of development of mental abilities of junior schoolchildren has been adapted and applied. The teacher's activity is designed and some methods of using heuristic technologies for organizing work with mentally gifted students in small interactive groups are described.
Опис
Ключові слова
педагогічна технологія, евристичні технології, обдаровані учні, молодші школярі, мала інтерактивна група, pedagogical technology, heuristic technologies, gifted students, junior schoolchildren, small interactive group
Бібліографічний опис
Бортнік, К. А. Евристичні технології навчання в організації роботи з обдарованими учнями початкової школи [Текст] : магістер. робота / К. А. Бортнік ; науковий керівник Л. М. Крівшенко. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2021. – 78 с.