Формування мовленнєвої компетентності дітей старшого дошкільного віку засобами літературної діяльності

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2021
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
У дослідженні визначено, теоретично обґрунтовано й експериментально перевірено методичні засади (наукові підходи і педагогічні принципи, методичний досвід, форми і методи) формування мовленнєвої компетентності дітей старшого дошкільного віку засобами літературної діяльності. З цією метою застосовано теоретичні та емпіричні методи дослідження, а також методи математичної статистики.
The research identifies, theoretically substantiates and experimentally verifies the methodological principles (scientific approaches and pedagogical principles, methodological experience, forms and methods) of formation of speech competence of older preschool children by means of literary activity. For this purpose, theoretical and empirical research methods, as well as methods of mathematical statistics were used.
Опис
Ключові слова
мовленнєва компетентність, формування, методичні засади, наукові підходи, педагогічні принципи, форми і методи, діти старшого дошкільного віку, літературна діяльність, speech competence, formation, methodical bases, scientific approaches, pedagogical principles, forms and methods, children of senior preschool age, literary activity
Бібліографічний опис
Лаврик, О. І. Формування мовленнєвої компетентності дітей старшого дошкільного віку засобами літературної діяльності [Текст] : магістер. робота / О. І. Лаврик ; науковий керівник О. В. Лобова. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2021. – 77 с.