Розвиток творчої уяви обдарованих дітей старшого дошкільного віку

Анотація
У магістерському дослідженні представлено теоретичне узагальнення підходів до вирішення проблеми та експериментальне дослідження питання розвитку творчої уяви в обдарованих дітей старшого дошкільного віку, яке полягає у визначенні методологічних, теоретичних і практичних основ стимулювання розвитку особистості обдарованої дитини старшого дошкільного віку. Емпіричне дослідження показало, що більша частина дітей старшого дошкільного віку мають низькі й недостатні показники обдарованості і тільки менша – високі показники. У дітей з високими ознаками обдарованості достовірно вищий рівень розвитку творчої уяви. У обдарованих дітей старого дошкільного віку порівняно зі звичайними Розроблена програма розвитку творчої уяви для обдарованих дітей старшого дошкільного віку, спрямована на співпрацю батьків, вихователів закладу дошкільної освіти. Рівень розвитку творчої уяви в обдарованих дітей старшого дошкільного віку переважає базовий. Недостатній і розвинений рівні сформованості творчої уяви частіше демонструють дівчата. Базовий рівень частіше демонструють хлопці.
The master's research presents a theoretical generalization of approaches to solving the problem and an experimental study of the development of creative imagination in gifted older preschool children, which is to determine the methodological, theoretical and practical foundations of stimulating the development of gifted older preschool children. Empirical research has shown that most older preschool children have low and insufficient giftedness and only a small number have high giftedness. Children with high signs of giftedness have a significantly higher level of creative imagination. Gifted children of old preschool age do not have the lowest rates of creative imagination development compared to ordinary children. A program for the development of creative imagination for gifted children of senior preschool age, aimed at cooperation of parents, educators of preschool education. The level of development of creative imagination in gifted children of senior preschool age exceeds the basic one. Insufficient and developed levels of formation of creative imagination are more often shown by girls. The basic level is more often demonstrated by boys.
Опис
Ключові слова
обдарованість, дитяча обдарованість, творча уява, діти старшого дошкільного віку, giftedness, children's giftedness, creative imagination, children of senior preschool age
Бібліографічний опис
Касяненко, А. В. Розвиток творчої уяви обдарованих дітей старшого дошкільного віку [Текст] : магістер. робота / А. В. Касяненко ; науковий керівник Є. Д. Харькова. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2021. – 66 с.