Розвиток іншомовного спілкування дітей старшого дошкільного віку в процесі театралізованої діяльності

Анотація
У дослідженні визначено, теоретично обґрунтувано та експериментально перевірено ефективність моделі розвитку іншомовного спілкування дітей старшого дошкільного віку в процесі театралізованої діяльності. З цією метою застосовано теоретичні та емпіричні методи дослідження, а також методи математичної статистики.
The study is identified, theoretically substantiated and experimentally tested the effectiveness of the model development of foreign Communication of senior preschool age children in the process of theatricalizing activity. For this purpose, theoretical and empirical research methods, as well as methods of mathematical statistics are used.
Опис
Ключові слова
розвиток іншомовного спілкування, театралізована діяльність, діти старшого дошкільного віку, модель, development of foreign communication, theatrical activity, children of senior preschool age, model
Бібліографічний опис
Демченко, Г. О. Розвиток іншомовного спілкування дітей старшого дошкільного віку в процесі театралізованої діяльності [Текст] : магістер. робота / Г. О. Демченко ; науковий керівник О. С. Білєр. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2021. – 79 с.